  • Data: 2004-01-28 14:21:35
    Temat: "grozba karalna"
    Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialam sie dowiedziec, jakie dokladnie cechy powinna przejawiac wypowiedz
    aby mozna ja bylo uznac za "grozbe karalna"?
    Z tego co wiem, musi zaistniec rzeczywiste zagrozenie, iz grozba zostanie
    spelnoina, ale czy wypowiedz, w ktorej de facto zadnej "grozby" zawartej nie
    bylo ("cytat: "jezeli to jest aluzja pod adresem ... to za to zaplacisz")
    oraz informacja o tym, ze ktos ma kolegow i sa oni silni moze zostac
    potraktowana jako owa "grozba karalna"? Z wypowiedzi tej wynika tylko, ze
    osoba x ma silnych kolegow i nic wiecej. Jezeli wiec nie ma informacji o
    czynie, to czy taka wtypowiedz nosi znamiona grozby karalnej???