  • Data: 2003-08-31 19:14:19
    Temat: glupie pytanko
    Od: "Mateusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    zalozmy ze pewna kobieta podala mnie do sadu o ustalenie ojcostwa
    na rozprawy oraz badania sie wstawilem
    po kilku miesiacach okazalo sie ze to ja mialem racje
    i nie jest to moje dziecko sprawa jest juz zakonczona
    i jest juz wyrok
    sad zasadzil powodce 1500zl na moja korzysc
    tytulem poniesionych kosztow krzywd moralnych itd
    pytanie moje jest
    jak dlugo moge sie upominac o te pieniazki?
    czy po na 2-3 latach sprawa ulegnie przedawnieniu itp
    dodam ze wyrok uprawomocnil sie ok 20 maja br.
    pzdr
    mateusz