    From: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto@na_serwerze|tpi.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: generalnie tak jest wszedzie ale nie zawsze to widac
    Date: Wed, 02 Mar 2005 16:05:26 +0100

    Levis napisał(a):

    > :-) Taaa, dokładnie. Jeszcze Żydów powinni wyłączyć z tej reklamy. Homofoby
    > i antysemici to nasze społeczeństwo. I rusofoby jeszcze. I lenie, nieuki,
    > chamy, pijaki itd.

    > Nie. Tylko, że tu było wyraźnie napisane że z partnerem a partnerem geja
    > jest drugi gej. Trzeba było w regulaminie napisać, że z partnerem PRZECIWNEJ
    > PŁCI! Dla mnie jeśli ta firma na wieść o tym, że facet jest gejem nie dała
    > mu nagrody to jest zwykłe frajerstwo i chamstwo.

    Dobrze. tu sie zgodze.
    > A gdyby przyszedł transwestyta, hermafrodyta, człowiek w trakcie operacji
    > zmiany płci? I był podobny z facjaty dajmy na to do faceta, wziął partnera
    > faceta prawdziwego, TO BY MU KAZALI ŚCIĄGAĆ GACIE żeby sprawdzić jakiej jest
    > płci???
    No tu populizujesz ale tez to rozumiem.
    > Ktoś mi tu zaraz napisze, że takich przypadków jest mało. No i co z tego,
    > ale są! Einsteinów też mamy mało ale jakoś ich nie olewamy jak się wybiją
    > tylko przeciwnie.
    Tak tylo porownanie nieco nie trafione bo "marka" Einstein jest
    generalnie inteligencja i postep a geja nijak nie moge w te kategorie
    podstawic.
    > Czy to, że 80% Amerykanów wierzy, że świat powstał 4000 lat temu to jest
    > jakiś powód, żeby też tak wierzyć a każdego innego człowieka ignorować?
    > Chyba mamy mózgi, wykształcenie i zdrowy rozsądek, żeby nie utrudniać życia
    > tym, którzy są od nas inni.
    O tu dochodzimy do tematu postu (mojego) bo tak jest wszedzie (i w
    hameryce i w polsce i holandii i irlandii i pewnie w innych
    miejscach/krajach tez ale gdzie indziej nie bylem wiec nie napisze)
    Ludzie glupi sa i tyle i
    > Całe to gadanie mogę sobie wsadzić bo ten kraj to ciemnogród od zarania
    > dziejów i takim pozostanie.
    to naprawde nie wazne czy to polska czy zagranica jakakolwiek.

    A co do gejow. Pytanie za 10pkt. Dlaczego geje "musza" dostac rowne
    prawa jak rodzina hetero?
    (uprzedzam ze pytanie jest podchwytliwe:) )

    --
    Lukasz Sczygiel