  • Data: 2007-08-22 13:50:56
    Temat: fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: "iksiks" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    na poczatek napisze, ze nie polecam sklepu fotobasia.pl
    zamowilem towar za ponad 6000 pln i czekalem, czekalem, czekalem....

    nie moglem sie dodzwonic ani domejlowac..... w koncu jakos mi sie udalo.

    okazalo sie ze towaru niet, zrezygnowalem z zamowienia: i na pytanie kiedy
    oddadza kase uslyszalem: w centrali nie powiedzieli, poprosilem o telefon do
    centrali: nie moga udzielac takich informacji.

    w koncu jakims cudem dostalem przesylke (ta z ktorej zrezygnowalem); czytajac
    opinie o sklepie (i tu sie przyznam ze zaluje, iz nie zrobilem tego wczesniej)
    dostalem przerazenia. wielu ludzi zostalo w ten sam sposob potraktowanych.

    Tak jak i inni "klienci" tegoz przecudnego "pseudosklepu" stwierdzilem ze
    sprzet pochodzi z niemiec.

    i tu moje pytanie: jak zmusic sprzedawce aby dostarczyl mi polska instrukcje
    obslugi, oryginalne plyty z oprogramowaniem (dostalem nagrane zwykle cd) oraz
    karty gwarancyjne polskie lub ogolnoswiatowe?

    albo jakiego uzyc argumentu aby odeslac sprzet i dostac od razu kase od sklepu?

    i czy jest jakas mozliwosc zmuszenia ich do prawidlowego spelniania obowiazków
    sprzedawcy?

    odpiszcie, bo mam kilka dni na zwrot sprzetu...

    zalamka

    iksiks