  • Data: 2007-08-22 20:43:46
    Temat: Re: fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Tyle, że jak oni są znani z przekrętów, to może kasy nie odzyskać :(

    Tristan, wg mojej najlepszej wiedzy oni *nie* są znani z przekrętów,
    znani są z traktowania klienta per "za tydzień" [:da Capo al Fine:],
    a i to tylko częsci klientów ;) (znaczy tych co zamówili towar który
    zdążył "wyjść" przed następną dostawą, nie tłumacz że to niefachowo
    bo rozumiem :])
    Ba, to jest fizyczny sklep, i masz fizyczną możliwość to sprawdzić,
    bo gdzie jest Wolności 205 znajdziesz bez problemu - wspólne wejście
    z Bankiem Śląskim :)

    pzdr, Gotfryd