eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotobasia.pl - czy tak można? › Re: fotobasia.pl - czy tak można?
  • Data: 2007-08-23 05:39:29
    Temat: Re: fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: "JanKo" <b...@m...inv> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    iksiks nadaje:

    > witam,
    >
    > na poczatek napisze, ze nie polecam sklepu fotobasia.pl
    > zamowilem towar za ponad 6000 pln i czekalem, czekalem, czekalem....
    >
    > nie moglem sie dodzwonic ani domejlowac..... w koncu jakos mi sie
    > udalo.
    >
    > okazalo sie ze towaru niet, zrezygnowalem z zamowienia: i na pytanie
    > kiedy oddadza kase uslyszalem: w centrali nie powiedzieli, poprosilem
    > o telefon do centrali: nie moga udzielac takich informacji.
    >
    > w koncu jakims cudem dostalem przesylke (ta z ktorej zrezygnowalem);
    > czytajac opinie o sklepie (i tu sie przyznam ze zaluje, iz nie
    > zrobilem tego wczesniej) dostalem przerazenia. wielu ludzi zostalo w
    > ten sam sposob potraktowanych.
    >
    > Tak jak i inni "klienci" tegoz przecudnego "pseudosklepu"
    > stwierdzilem ze sprzet pochodzi z niemiec.
    >
    > i tu moje pytanie: jak zmusic sprzedawce aby dostarczyl mi polska
    > instrukcje obslugi, oryginalne plyty z oprogramowaniem (dostalem
    > nagrane zwykle cd) oraz karty gwarancyjne polskie lub ogolnoswiatowe?
    >
    > albo jakiego uzyc argumentu aby odeslac sprzet i dostac od razu kase
    > od sklepu?
    >
    > i czy jest jakas mozliwosc zmuszenia ich do prawidlowego spelniania
    > obowiazków sprzedawcy?
    >
    > odpiszcie, bo mam kilka dni na zwrot sprzetu...
    >
    > zalamka
    >
    > iksiks


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1