eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotobasia.pl - czy tak można? › fotobasia.pl - czy tak można?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "iksiks" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fotobasia.pl - czy tak można?
    Date: 22 Aug 2007 15:50:56 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 35
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1187790656 29583 213.180.130.18 (22 Aug 2007 13:50:56
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Aug 2007 13:50:56 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.145.165.46, 192.168.243.42
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:481860
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,

    na poczatek napisze, ze nie polecam sklepu fotobasia.pl
    zamowilem towar za ponad 6000 pln i czekalem, czekalem, czekalem....

    nie moglem sie dodzwonic ani domejlowac..... w koncu jakos mi sie udalo.

    okazalo sie ze towaru niet, zrezygnowalem z zamowienia: i na pytanie kiedy
    oddadza kase uslyszalem: w centrali nie powiedzieli, poprosilem o telefon do
    centrali: nie moga udzielac takich informacji.

    w koncu jakims cudem dostalem przesylke (ta z ktorej zrezygnowalem); czytajac
    opinie o sklepie (i tu sie przyznam ze zaluje, iz nie zrobilem tego wczesniej)
    dostalem przerazenia. wielu ludzi zostalo w ten sam sposob potraktowanych.

    Tak jak i inni "klienci" tegoz przecudnego "pseudosklepu" stwierdzilem ze
    sprzet pochodzi z niemiec.

    i tu moje pytanie: jak zmusic sprzedawce aby dostarczyl mi polska instrukcje
    obslugi, oryginalne plyty z oprogramowaniem (dostalem nagrane zwykle cd) oraz
    karty gwarancyjne polskie lub ogolnoswiatowe?

    albo jakiego uzyc argumentu aby odeslac sprzet i dostac od razu kase od sklepu?

    i czy jest jakas mozliwosc zmuszenia ich do prawidlowego spelniania obowiazków
    sprzedawcy?

    odpiszcie, bo mam kilka dni na zwrot sprzetu...

    zalamka

    iksiks

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1