  • Data: 2006-05-20 06:06:25
    Temat: forum internetowe i nazwiska.... #2, czyli regulamin
    Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaglądając na stronę o której pisalem w poście forum i nazwiska znalazłem
    regulamin:

    1. Serwis zzzzz jest stroną internetową zawierającą informacje na temat
    xxxxx. Informacje i materiały w nim zawarte w znacznej części pochodzą od
    osób trzecich i są ich własnością, administratorzy strony nie ingerują w
    ich treść i nie ponoszą za nie odpowiedzialności, z zastrzeżeniem
    wypowiedzi naruszających etykiete internetową i obrażających kogokolwiek.
    zzzzz nie jest zarejestrowanym tytułem prasowym w rozumieniu przepisów
    ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo Prasowe, a strona zzzzz poprzez
    prowadzenie serwisu nie świadczy usług na rzecz osób fizycznych nie
    prowadzących działalności gospodarczej (konsumentów) w rozumieniu przepisów
    ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    Czyżby forma ochrony przed roszczeniami za ewentualne straty
    moralne/naruszenie dóbr osobistych itp ???? Na ile skuteczna ??
    --
    Marek