  • Data: 2008-01-12 17:14:26
    Temat: firma bez siedziby
    Od: alefajnie <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ponoć można założyć firme bez siedziby.
    bo na jakiej mocy prawnej mam obowiazek posiadania siedziby firmy?

    to, ze trzeba wypelnic pole o takiej nazwie w formularzu przy
    zakladaniu firmy nie przemawia do mnie.
    widzialem w usenet, tez wypowiedzi osoby, ktory prowadzi dg od 4 lat i
    nie ma siedziby firmy.

    co do charakteru samej dzialalnosci:
    1 osoba, komputer, krzeslo, i wszystko to co dana osoba jest w stanie
    sprzedac w Internecie.
    takze swoje uslugi programistyczne.

    jesli dodam, ze taka osoba czesto zmienia miejsce pracy to siedziba
    firmy jest poprostu wirtualna.

    a druga sprawa jest taka, ze chcialbym na firme zakupic fotel i biurko
    i to w ilosci 3x - do kazdego stanowiska pracy w 3 roznych miejscach w
    Polsce.

    i jak to ładnie i legalnie uczynic by nie placic podatku od m^2, a móc
    sobie odliczyc takie meble.

    pozdrawiam i czekam niecierpliwie na komentarze