  • 41. Data: 2012-06-06 09:47:52
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 10:38, januszek pisze:
    > Mark napisa?(a):

    > Tu nie ma nic do rozumownia bo sprawa jest prosta - najwazniejsza jest
    > doktryna (w jej aktualnym ksztalcie).

    Dzięki czemu taki fundziak jest zwolniony z samodzielnego myślenia.

  • 42. Data: 2012-06-06 10:29:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.06.2012 11:02, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > I tak, i nie ;) Bo czasem musi bardzo mocno kombinowac aby dopasowac
    > rzeczywistosc do doktryny ;P

    Heh, jak katolicy używający prezerwatyw ;->

  • 43. Data: 2012-06-06 10:38:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mark napisa?(a):

    > No wlasnie widze. Choc nigdy fundamentalisow wszelakich nie rozumialem.

    Tu nie ma nic do rozumownia bo sprawa jest prosta - najwazniejsza jest
    doktryna (w jej aktualnym ksztalcie).

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 44. Data: 2012-06-06 11:02:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

  • 45. Data: 2012-06-06 12:25:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.06.2012 23:01, Andrzej Lawa pisze:

    > To akurat idea całkiem logiczna i życiowa, jak wiać na załączonym
    > obrazku - bidulka dawała na lewo i prawo i teraz nie wie, kogo pozywać ;->

    Nie na lewo i prawo, a dwóm. Nie wiadomo, może nawet nie jednocześnie, a
    w kolejności.
    No i jakby stosowała odwieczną zasadę ,,tylko po ślubie'' to by problemu
    nie miała. Ani ona ani pozywani przez nią.

    > A poważniej - wszystko zależy od układu pomiędzy partnerami i zdrowego
    > rozsądku (podpartego wiedzą medyczną).

    No zdrowym rozsądkiem jest zachować to na życie małżeńskie.

    > Czekanie do nocy poślubnej to proszenie się o potężne kłopoty, bo głupio
    > wyjdzie, jak się nagle okaże, że mają zupełnie odmienne upodobania albo,
    > co gorsza, wyjdzie na jaw, że on lub ona nagle dostrzegą, że płeć
    > przeciwna jego/jej nie "kręci" (dość "popularny" problem wśród osób o
    > orientacji homoseksualnej z fundamentalistycznych środowisk).

    Jaaasne... Bo to dopiero wychodzi w czasie seksu....

    > Zresztą potencjalnie mogą być jeszcze zabawniejsze przypadki - np. jedno
    > z małżonków po ślubie okaże się "trans" ;)

    Tak, zupełnie o tym wcześniej nie wiedząc.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2012-06-06 12:33:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.06.2012 09:25, Mark pisze:

    > Alez ja ci wcale nie kaze ograniczac sie do jednego faceta. A miej sobie
    > tylu ilu zechcesz.

    Używasz obraźliwych sformułowań wobec tak żyjącej kobiety.

    > Rozumiem, ze do reszty sie nie odniesiesz bo zabraklo"argumentow"?

    Bo nie ma argumentów w rozmowie na tematy moralne, jeżeli ktoś odrzuca
    typowy model moralny. Jeżeli odrzucimy chrześcijański model etyczny i
    moralny i idziemy w hedonizm, to nie widzę powodów do ograniczania się
    do 1 faceta/kobiety, bo po co?

    Moja etyka opiera się na założeniu, że seks jest intymnym fragmentem
    życia małżeńskiego, złączeniem w jedno dwóch ciał osób, które się
    kochają i ślubowały sobie dozgonną miłość. Jeżeli jednak odrzucasz taki
    model, to nie wiem na czym mam bazować w dalszej rozmowie.

    Skoro rozmowa jest na tematy etyczne, to trzeba mieć jakiś wspólny model
    etyczny. Skoro twój jest odmienny od mojego, to o czym tu rozmawiać. W
    oparciu o nieznane mi przesłanki mówisz, że seks pozamałżeński jest
    wporzo, ale seks pozamałżeński z dwoma już jest skrajnie zły. A ja tego
    nie odbieram i nie czuję tak.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2012-06-06 13:45:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie na lewo i prawo, a dwóm.

    CO NAJMNIEJ dwóm. I to na tyle blisko siebie, że bawi się w zgadywankę.
    Więc co najmniej na lewo i prawo ;)

    > Nie wiadomo, może nawet nie jednocześnie, a
    > w kolejności.

    Ach, czyli była do niej kolejka? ;->

    > No i jakby stosowała odwieczną zasadę ,,tylko po ślubie'' to by problemu
    > nie miała. Ani ona ani pozywani przez nią.

    Odwieczną??

    ROTFL

    Jesteś albo hipokrytą, albo człowiekiem żałośnie naiwnym i nieświadomym.

    > No zdrowym rozsądkiem jest zachować to na życie małżeńskie.

    Nie, to jest chory fundamentalizm.

    > Jaaasne... Bo to dopiero wychodzi w czasie seksu....

    Tak. Nie wiedziałeś?

    > Tak, zupełnie o tym wcześniej nie wiedząc.

    Skoro mają być cnotliwi aż do nocy poślubnej...

  • 48. Data: 2012-06-06 13:47:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > oparciu o nieznane mi przesłanki mówisz, że seks pozamałżeński jest
    > wporzo, ale seks pozamałżeński z dwoma już jest skrajnie zły.

    A gdzie on coś takiego napisał? Mógłbyś nie kłamać!

    > A ja tego nie odbieram i nie czuję tak.

    Wiesz, dla ciebie straszną zbrodnią może być np. skopanie ogródka w
    niedzielę, ale to twoja prywatna psychoza...

  • 49. Data: 2012-06-06 13:59:52
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 16:20:53 +0200, Mark napisał(a):

    > Dwa to wiecej niz jeden, a jeden to jedyna dopuszczalna liczba by panienki
    > nie nazywac inaczej. Czy dwoch, czy dwudziiestu czy stu - to niewazne, tak
    > czy siak pierwszemu przyprawiala rogi. Lub kazdemu z nich jesli o sobie nie
    > wiedzieli.

    Ale piszesz to z pozycji samca który boi się mieć konkurenta i woli mieć za
    sobą presję społeczną przymuszającą do wierności czy po prostu jesteś
    katolikiem?

    Henry

  • 50. Data: 2012-06-06 14:34:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Używasz obraźliwych sformułowań wobec tak żyjącej kobiety.

    Moim zdaniem podmiotem tego zdania jestes Ty, Tristanie ;) Bo czasy
    takie nadeszly, ze juz nie tylko z Izolda ale i z Izydorem Tobie
    wolno...

    j.