    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Date: Wed, 06 Jun 2012 12:25:52 +0200

    W dniu 05.06.2012 23:01, Andrzej Lawa pisze:

    > To akurat idea całkiem logiczna i życiowa, jak wiać na załączonym
    > obrazku - bidulka dawała na lewo i prawo i teraz nie wie, kogo pozywać ;->

    Nie na lewo i prawo, a dwóm. Nie wiadomo, może nawet nie jednocześnie, a
    w kolejności.
    No i jakby stosowała odwieczną zasadę ,,tylko po ślubie'' to by problemu
    nie miała. Ani ona ani pozywani przez nią.

    > A poważniej - wszystko zależy od układu pomiędzy partnerami i zdrowego
    > rozsądku (podpartego wiedzą medyczną).

    No zdrowym rozsądkiem jest zachować to na życie małżeńskie.

    > Czekanie do nocy poślubnej to proszenie się o potężne kłopoty, bo głupio
    > wyjdzie, jak się nagle okaże, że mają zupełnie odmienne upodobania albo,
    > co gorsza, wyjdzie na jaw, że on lub ona nagle dostrzegą, że płeć
    > przeciwna jego/jej nie "kręci" (dość "popularny" problem wśród osób o
    > orientacji homoseksualnej z fundamentalistycznych środowisk).

    Jaaasne... Bo to dopiero wychodzi w czasie seksu....

    > Zresztą potencjalnie mogą być jeszcze zabawniejsze przypadki - np. jedno
    > z małżonków po ślubie okaże się "trans" ;)

    Tak, zupełnie o tym wcześniej nie wiedząc.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek