  • 11. Data: 2012-06-03 16:37:01
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Koziołek wrote:

    > Nie na temat, ale muszę zawazelinować - sam bym lepiej tego nie
    > wymodził :) Crosspost pl.pregierz.

    NTG -> pl.rec.humor.najlepsze ;)

  • 12. Data: 2012-06-03 17:53:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ty jesteś ten bez winy, co pierwszy rzuca kamieniem?

    Widzisz tu jakieś kamienie?

  • 13. Data: 2012-06-03 19:01:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2012 17:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Widzisz tu jakieś kamienie?

    No cóż, może w twoim języku nazywanie kogoś kurwiszonem i toto stanowią
    szczyt kurtuazji i miłości, ale jakoś nie wydaje mi się.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2012-06-03 20:11:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No cóż, może w twoim języku nazywanie kogoś kurwiszonem i toto stanowią
    > szczyt kurtuazji i miłości, ale jakoś nie wydaje mi się.

    Po prostu był brutalnie szczery.

    Co to za idiotyczny światopogląd, że nie można nikogo ani niczego
    skrytykować, o ile samemu nie jest się idealnym?

    Np. jeśli zdarzyło mi się nie zapiąć pasów, to wg. ciebie nie mogę
    skrytykować idioty, który "napruty jak messerszmit" zasuwa 200km/h przez
    wiochy i opłotki? Wg. ciebie nie zasługuje na miano odmóżdżonego debila?

  • 15. Data: 2012-06-03 20:37:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2012 20:11, Andrzej Lawa pisze:
    > Po prostu był brutalnie szczery.

    Nie. Po prostu był chamem.

    > Co to za idiotyczny światopogląd, że nie można nikogo ani niczego
    > skrytykować, o ile samemu nie jest się idealnym?

    Można. Jednak nazywanie kogoś kurwiszonem z taką nienawiścią wzbudziło
    mój sprzeciw.
    Owszem, pani nie zachowała się zbyt ładnie, ale nie wiadomo czy
    faktycznie jest ,,kurwiszonem''. Możliwe, że ma jakiś problem psychiczny
    ze swoją seksualnością albo w ogóle była to jednorazowa wpadka po jakimś
    alkoholu.

    Wiele rzeczy można powiedzieć, ale kwestia użytego języka ma istotne
    znaczenie.

    > Np. jeśli zdarzyło mi się nie zapiąć pasów, to wg. ciebie nie mogę
    > skrytykować idioty, który "napruty jak messerszmit" zasuwa 200km/h przez
    > wiochy i opłotki? Wg. ciebie nie zasługuje na miano odmóżdżonego debila?

    A jaki ma związek zapinanie pasów z alkoholem?

    Poza tym, jest pewna drobna różnica w zwalczaniu kogoś, kogo poczynania
    są tak skrajnie niebezpieczne dla innych, jak opisany przez ciebie
    przypadek, a obrażaniu kogoś, kto zachował się niezbyt moralnie, ale
    krzywdę zrobił sobie. Gdyby to jeszcze miało nią jakoś wstrząsnąć na
    przyszłość ale jej tu nawet nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2012-06-03 20:54:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie. Po prostu był chamem.

    Może. Ale przynajmniej nikogo tym nie naraził na duże straty finansowe.

    > Można. Jednak nazywanie kogoś kurwiszonem z taką nienawiścią wzbudziło
    > mój sprzeciw.

    Przyczepiłeś się samego krytykowania - a nie formy.

    [ciach]

    > A jaki ma związek zapinanie pasów z alkoholem?

    Taki sam, jak bycie nieskazitelnym w _każdym_ względzie z krytyką
    jednego konkretnego przypadku.

> [...]
    > są tak skrajnie niebezpieczne dla innych, jak opisany przez ciebie
    > przypadek, a obrażaniu kogoś, kto zachował się niezbyt moralnie, ale

    Sobie? A dziecko to co, pies?

    > Gdyby to jeszcze miało nią jakoś wstrząsnąć na
    > przyszłość ale jej tu nawet nie ma.

    Może tak, może nie. Braciszek może też przekazać.

  • 17. Data: 2012-06-03 21:08:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-02 21:04:46 +0200, "Augustyn" <a...@W...gazeta.pl> said:

    > Problem dotyczy mojej młodszej siostry. (...) Urodziła dziecko. Była
    > przekonana, że ojcem jest pewien
    > mężczyzna(...) badania DNA potwierdziły, że nie jest ojcem
    > dziecka mojej siostry.

    > Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet

    I mamy dowód, że ludzie nie uczą się na swych błędach.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-06-03 22:07:24
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie. Po prostu był chamem.

    Oczywiście. W stosunku do kurwiszonów trzeba być chamem.

    > Można. Jednak nazywanie kogoś kurwiszonem z taką nienawiścią wzbudziło
    > mój sprzeciw.

    Ojtam, ojtam, nazwałem ją całkiem poprawnie. Wywłoka dająca dupy tak, że
    nawet nie wie kto jej zmastrował bobaska jest właśnie kurwiszonem. Bo kurwa
    wie komu daje i za ile.

> [...]
    > faktycznie jest ,,kurwiszonem''. Możliwe, że ma jakiś problem psychiczny
    > ze swoją seksualnością albo w ogóle była to jednorazowa wpadka po jakimś

    Jeju, jeju. Jednorazowa wpadka . Ile razy jednorazowa. Jak ten "100%-towy"
    okaże sie też nie tym co trzeba, to ilu ma jeszcze na liście? A może to było
    niepokalane poczęcie?

    > Wiele rzeczy można powiedzieć, ale kwestia użytego języka ma istotne
    > znaczenie.

    Zdaje sobie z tego sprawe. Patrz wyżej.

  • 19. Data: 2012-06-04 05:09:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bydlę wrote:

    > I mamy dowód, że ludzie nie uczą się na swych błędach.
    > ;>>>

    i tak kilkanaście razy kolejno...

    po kilku jeszcze sprawach może mieć problemy finansowe do końca życia.

  • 20. Data: 2012-06-04 14:00:05
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Cze, 22:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Skomplikowana? Raczej trywialna.

    > Nie słyszała o prezerwatywach?

    No wiesz ty co, ona świadomie uprwia miłość i nie bedzie używać
    rękawiczek.