  • Data: 2006-07-18 06:56:45
    Temat: emerytura i szodliwe warunki pracy
    Od: ".:Mariusz K:." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie dotyczące wcześniejszej emerytury z tytułu szkodliwej pracy.
    Mój ojciec w latach osiemdziesiątych 15 lat wykonywał szkodliwą pracę i
    ma na to dokumenty.
    Dziś ma 56lat i jak by miał 60lat to z czego wiemy, mógłby przejść na
    wcześniejszą emeryturę.
    Ale słyszał że te przepisy się zieniły i te szkodliwe warunki pracy będą
    tylko wliczane osobą które w tym roku osiągną wiek 60lat
    Moje pytanie
    Czy za cztery lata, tata będzie mógł się ubiegać o wcześniejszą
    emeryturę za prace w szkodliwych warunkach ??
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Mariusz K