  • 1. Data: 2003-08-04 09:14:11
    Temat: działka rolna i zabudowa
    Od: "Albinos" <a...@p...pl>

    Posiadam działkę rolną 1,5 ha
    Korzystam z niej w celach rekreacyjnych i chciałbym postwaić na niej wiatę
    drewnianą oraz latrynę z drewna. W gminie powiedzieli mi, że nie mogę. Czy
    ktoś wie gdzie poszukac przepisów na ten temat ?
    Adam Wiewiórowski
    a...@p...pl
    --------------------

  • 2. Data: 2003-08-04 10:09:24
    Temat: Re: działka rolna i zabudowa
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > drewnianą oraz latrynę z drewna. W gminie powiedzieli mi, że nie mogę. Czy
    > ktoś wie gdzie poszukac przepisów na ten temat ?

    W urzedzie gminy sprawdzic plan zagospodarowania. Moze uda ci sie
    postawic tzw. siedlisko ? Ale to i tak musisz sprawdzic. Teraz ponoc
    WZiZT dostaje sie wraz z wyciagiem z rejestru gruntow.

  • 3. Data: 2003-08-04 12:49:20
    Od: "Albinos" <a...@p...pl>

    a jak to będzie siedlisko to co to oznacza ?

  • 4. Data: 2003-08-04 13:29:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > a jak to będzie siedlisko to co to oznacza ?

    Szczegolow nie pamietam, ale stajac sie "rolnikiem" czyli majac ponad 1h
    ziemi rolnej mozesz na niej zbudowac "siedlisko" czyli praktycznie dom.
    Ale co do szczegolow to naprawde dopytaj sie w swoim urzedzie gminy. Bo
    11 lipca zmienilo sie prawo budowlane.

  • 5. Data: 2003-08-04 18:33:47
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Albinos" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a jak to będzie siedlisko to co to oznacza ?

    W praktyce dom + co najmniej 1 budynek gospodarczy.

    Pzdr

    A.