  • Data: 2006-07-11 10:38:49
    Temat: dzialanie prokuratora prosba o pomoc
    Od: "Paweł K" <k...@...apa.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    jesli ktos z grupowiczow moze mi to wyjasnic to bylbym niezmiernie wdzeczny.
    W lutym zlozylem, w prokuraturze doniesienie o popelnieniu przestepstwa na
    moja niekorzysc (zostala sfalszowana umowa, przerobionao na niej date)
    Do prokuratury dostarczylem uwierzytelniona przez notariusza umowe
    oryginalna i kopie umowy sfalszowanej na podstawie ktorej druga strona
    oskarza mnie o zlamanie warunkow umowy (po to wlasnie przerobili na niej
    date, przerobka jest zrobiona dlugopisem, widzac na "oko" ze jest
    sfalszowana)
    Poniewaz ja zlozylem to doniesienie to bylem pokrzywdzony.
    Teraz okazalo sie ze to druga strona jest pokrzywdzona, nie wiem w jaki
    sposob w ramach tego samego doniesienia (te same akta sprawy) zostalo
    wszystko odwrocone, tzn okazuje sie ze to ja sfalszowalem umowe a druga
    strona jest pokrzywdzona. Dodatkowo prokurator nie chce mi wydac odpisu aktu
    umorzenia postepowania dochodzeniowego, malo tego powiedzial mi ze nawet nie
    mam prawa zobaczyc tego odpisu na oczy.
    NIe wiem o co w tym wszystkim chodzi, zostala sfalszowana na moja niekorzysc
    umowa a w prokuraturze okazalo sie ze to ja pokrzywdzilem druga strone.
    Czy zwiazku z tym moze byc taka sytuacja ze ja wnosze zawiadomienie do
    prokuratury a prokurator odmawia mi dostepu do dokumentow w ktrych jest
    napisane dlaczego zostalo umorzone postepowanie?
    Co w takiej sytuacji robic?
    Czy to mozliwe ze druga strona wykorzystala znajomosci w prokurturze, bo
    kiedys mi mowili ze tam nie wygram bo znaja kazda osobę i nie mam po co
    skladac doniesienia
    Paweł