  • 41. Data: 2007-09-11 17:33:20
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Czabu wrote:

    > Nie. O Tobie.

    O mnie? Ja fizycznie nie byłbym w stanie się tak rozpędzić. Ale
    jeździłem ludźmi, którzy potrafią i robią to bezpiecznie.

    > Ty zawsze musisz robić "osobiste wycieczki"?

    Ja? A kto zaczął wyzywać od idiotów? Bo nie ja.

    > Jak widzisz w tym wątku, nie dla każdego doświadczonego i inteligentnego
    > kierowcy jest to oczywiste zjawisko. Chyba, że "prowadzi BUSa, ale to
    > raczej z powodu kształtu budy"...

    Z tym nie był doświadczony.

    > Musisz też pamiętać, że nie każdy jest inteligentnym i doświadczonym
    > kierowcą...

    I ponownie piszesz o sobie.

  • 42. Data: 2007-09-11 19:03:18
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    On 11 Wrz, 15:57, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > moze raczej z zachodu.
    > spróbuj podyskutować z policjantem w stanach.
    > po pierwszym twoim odezwaniu się zostniesz skuty i wylądujesz za kratkami.
    > wowczas będziesz miał prawo dyskutować.

    Co ty chłopie bedzisz???
    To są normalni ludzi i z jednym podyskutujesz z innym nie. Zresztą
    pooglądaj cops uncut, w jednym z odcinków gość tak wrzuca policjantowi
    wręczającemu mu mandat za szybką jazdę, że od 90% ludzi to by po pysku
    nazbierał równo, a ten ze stoickim spokojem mu wyjaśnia co i jak. Więc
    zanim zaczniesz dawać nam prawa do dyskusji sam się dokształć.

  • 43. Data: 2007-09-11 19:18:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bibi wrote:

> [...]
    > nazbierał równo, a ten ze stoickim spokojem mu wyjaśnia co i jak. Więc
    > zanim zaczniesz dawać nam prawa do dyskusji sam się dokształć.

    Ja nie ogladam telewizji, ja to widzę na żywo.
    I moja dobra rada, po za yes sir i no sir, radze ci sie wiecej nie
    odzywać jak nie dostaniesz pytania i nie chcesz mieć kłopotów.
    I nie zapomnij o rekach na kierownicy. Dopoki nie zobaczy twoich rąk na
    kierownicy nie podejdzie do twojego samochodu. Jeśli bedzie musiał
    czekać zbyt długo, będziesz przeszukanie swojego samochodu oglądał z
    parteru. Wszystko zależy od miejsca. Jak będziesz miał pecha być
    zatrzymany w miejscu gdzie bywa niebezpiecznie, to właśnie tak to będzie
    wyglądało.

  • 44. Data: 2007-09-12 00:27:15
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 11.09.2007 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
> [...]
    > parteru. Wszystko zależy od miejsca. Jak będziesz miał pecha być
    > zatrzymany w miejscu gdzie bywa niebezpiecznie, to właśnie tak to będzie

    Za duzo sie jednak filmow naogladales. Jak przeszukanie to tylko z
    nakazem, lub jak sie na nie sam zgodzisz, lub jezeli jest "reasonable
    cause". Czekanie zbyt dlugo lub brak rak na kierownicy nim nie jest.
    --
    Tomasz Trystula

  • 45. Data: 2007-09-12 01:49:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Trystula wrote:
> [...]
    > nakazem, lub jak sie na nie sam zgodzisz, lub jezeli jest "reasonable
    > cause". Czekanie zbyt dlugo lub brak rak na kierownicy nim nie jest.

    chyba jednak za dużo reklam co to prawnicy nie mogą załatwić w
    brukowcach się naczytałeś.
    Policjant musiałby być idiotą, żeby nie umieć tego uzasadnić.

  • 46. Data: 2007-09-12 06:27:29
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:040jr4-

    > Ja? A kto zaczął wyzywać od idiotów? Bo nie ja.
    Kogo wyzwałem? Ciebie? Masz jakieś problemy ze wzrokiem.
    Określiłem tak kierowców, których główną umiejętnością jest wciskanie pedału
    gazu do oporu.
    Czyżbyś zaliczał się do tej grupy i stąd wynika Twoje oburzenie?

    > I ponownie piszesz o sobie.
    Ty jednak masz jakieś problemy... No cóż, ja nie będę pomagał Ci ich
    rozwiązywać.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 47. Data: 2007-09-12 10:19:07
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Normalni ludzie wolą być grzeczni po popełnionym wykroczeniu i dostać
    > 100 zamiast 200 ( z reguły dla niepokornych są widełki)

    Gratulujemy poczucia totalitaryzmu. Pora się obudzić.

    Tak dla Twojej brakującej wiedzy - widełki kary, jeśli istnieją, są po
    to by karę uzależniać od szkodliwości czynu a nie widzimisie dyspozytora.

    --
    pzdr

  • 48. Data: 2007-09-12 13:10:58
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "xxx" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Tak dla Twojej brakującej wiedzy - widełki kary, jeśli istnieją, są po to
    > by karę uzależniać od szkodliwości czynu a nie widzimisie dyspozytora.

    To tak specjalnie dla ciebie-matołku z dużą buzią : na wysokość grzywny ma
    wpływ(poza "szkodliwością" ) również zachowanie się sprawcy po popełnionym
    wykroczeniu. Czyli po ludzku tzw. skrucha.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 49. Data: 2007-09-12 13:12:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fc80sj$ljn$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty jednak masz jakieś problemy... No cóż, ja nie będę pomagał Ci ich
    > rozwiązywać.

    Po co z matołem rozmawiasz? I nie wierz w pogłoski, ze mu odbiło po
    trzepnięciu w ucho. Lawa zawsze pisał jak kretyn ;))

  • 50. Data: 2007-09-12 15:39:41
    Temat: Re: dyskusja z policja [PLONK]
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Nostradamus pisze:
    > To tak specjalnie dla ciebie-matołku z dużą buzią : na wysokość grzywny
    > ma wpływ(poza "szkodliwością" ) również zachowanie się sprawcy po
    > popełnionym wykroczeniu. Czyli po ludzku tzw. skrucha.

    ...która absolutnie nie może być wykluczona przedstawieniem swoich racji
    przez sprawcę wykroczenia.

    No tak, ale trollowi, który zamiast dyskusji częstuje inwektywami nie za
    bardzo zależy na racjonalnych argumentach.

    PLONK
    --
    pzdr