    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dyskusja z policja
    Date: Tue, 11 Sep 2007 14:18:36 -0500

    Bibi wrote:

    > Co ty chłopie bedzisz???
    > To są normalni ludzi i z jednym podyskutujesz z innym nie. Zresztą
    > pooglądaj cops uncut, w jednym z odcinków gość tak wrzuca policjantowi
    > wręczającemu mu mandat za szybką jazdę, że od 90% ludzi to by po pysku
    > nazbierał równo, a ten ze stoickim spokojem mu wyjaśnia co i jak. Więc
    > zanim zaczniesz dawać nam prawa do dyskusji sam się dokształć.

    Ja nie ogladam telewizji, ja to widzę na żywo.
    I moja dobra rada, po za yes sir i no sir, radze ci sie wiecej nie
    odzywać jak nie dostaniesz pytania i nie chcesz mieć kłopotów.
    I nie zapomnij o rekach na kierownicy. Dopoki nie zobaczy twoich rąk na
    kierownicy nie podejdzie do twojego samochodu. Jeśli bedzie musiał
    czekać zbyt długo, będziesz przeszukanie swojego samochodu oglądał z
    parteru. Wszystko zależy od miejsca. Jak będziesz miał pecha być
    zatrzymany w miejscu gdzie bywa niebezpiecznie, to właśnie tak to będzie
    wyglądało.