  • Data: 2009-01-29 19:10:04
    Temat: dwie działki, dwóch właścicieli, jedna księga ?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mam wypis z ewidencji gruntów oraz akt notarialny darowizny
    w ewidencji gruntów osoba A jest właścicielem działek 233/1, 233/2 i
    233/3 które są ujawnione w KW 11001

    w akcie notarialnym darowizny tych działek jest również wpis, że w
    dziale trzecim księgi wpisane jest prawo dożywotniego użytkowania
    30arówgruntu w działce 233/8 przy zabudowaniach na rzecz osoby B

    Trudno mi ustalić, kto jest właścicielem działki 233/8 - jak to
    możliwe, że jest jedna księga wieczysta i różni właściciele działek?

    --
    plusz