  • 1. Data: 2008-09-18 20:38:51
    Temat: dofinansowanie szkolenia dla osoby prywatnej
    Od: sOtO <s...@l...localdomain>

    Witajcie !

    Bardzo prosze osobe ktora sie orientuje w temacie o odpowiedz na moje
    pytanie:

    Tyle sie slyszy o roznego rodzaju szkoleniach organizowanych przez roznego
    rodzaju firmy a dofinansowywanych z funduszy takie jak efs itp.

    Czy istnieje mozliwosc, aby takie dofinansowanie dostala osoba prywatna ?
    Czy jest jakis fundusz zajmujacy sie czyms takim ?

    Powiedzmy ze znalazlem szkolenie w firmie X, ktore dotyczy zarowno mojego
    wyksztalcenia jak i aktualnie wykonywanej pracy zawodowej. Firma X nie
    podpisala umowy o dofinansowanie, tak wiec chcac skorzystac ze szkolenia
    musze zaplacic pelna sume (kilka tysiecy zlotych). Nie stac mnie na nie, a
    firma w ktorej pracuje nie jest zainteresowana inwestowaniem w edukacje
    pracownikow i odmowila mi sfinansowania szkolenia.

    Czy istnieje jakas instytucja, do ktorej moge wystapic jako zwykly
    Kowalski i ubiegac sie o dofinansowanie szkoenia? Ewentualnie zaplacic za
    nie a pozniej po udokumentowaniu ze na nim bylem itp itd, dostac chociaz
    czesciowy zwrot kosztow ?

    --
    sOtO

  • 2. Data: 2008-09-19 13:39:32
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Móglbys zalozyc jednosobowa firme, pytanie czy sie oplaci z uwagi na ZUS, ale jesli
    to szkolenie drogie, a zalapiesz sie na ulge w
    skladce, to moze byc warto.

    No i oczywiscie mozesz zostac bezrobotnym, to tez sa szkolenia.

    -----