    From: sOtO <s...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dofinansowanie szkolenia dla osoby prywatnej
    Date: Thu, 18 Sep 2008 22:38:51 +0200

    Witajcie !

    Bardzo prosze osobe ktora sie orientuje w temacie o odpowiedz na moje
    pytanie:

    Tyle sie slyszy o roznego rodzaju szkoleniach organizowanych przez roznego
    rodzaju firmy a dofinansowywanych z funduszy takie jak efs itp.

    Czy istnieje mozliwosc, aby takie dofinansowanie dostala osoba prywatna ?
    Czy jest jakis fundusz zajmujacy sie czyms takim ?

    Powiedzmy ze znalazlem szkolenie w firmie X, ktore dotyczy zarowno mojego
    wyksztalcenia jak i aktualnie wykonywanej pracy zawodowej. Firma X nie
    podpisala umowy o dofinansowanie, tak wiec chcac skorzystac ze szkolenia
    musze zaplacic pelna sume (kilka tysiecy zlotych). Nie stac mnie na nie, a
    firma w ktorej pracuje nie jest zainteresowana inwestowaniem w edukacje
    pracownikow i odmowila mi sfinansowania szkolenia.

    Czy istnieje jakas instytucja, do ktorej moge wystapic jako zwykly
    Kowalski i ubiegac sie o dofinansowanie szkoenia? Ewentualnie zaplacic za
    nie a pozniej po udokumentowaniu ze na nim bylem itp itd, dostac chociaz
    czesciowy zwrot kosztow ?

    --
    sOtO