eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku na studiach ? › [dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku na studiach ?
  • From: "sqrczak" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.prawo
    Subject: [dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku
    na studiach ?
    Date: Thu, 5 Jun 2003 11:47:03 +0200

    hej
    jestem w sytuacji nieco podbramkowej i nie mam pojęcia co zrobić
    po kilku latach i kilku zmianach uczelni udało mi się w końcu dobrnąć
    do 5 tego roku na studiach ..
    i pojawił się problem

    jestem na wydziale teologicznym ( bez specjalizacji katechetycznej )
    poszedłem na to dla wygimnastykowania głowy , a nie po to , żeby
    indoktrynować później biedne dzieci w szkole

    ktoś na tym wydziale wpadł na pomysł, coby zrobić go stricte
    pedagogicznym
    jedne z ćwiczeń na 5 roku nazywają sie - metody plastyczne w
    katechezie

    na zajęciach stare konie robiły lampiony , obrazki z ziemniaczanych
    pieczątek i takie inne

    z różnych powodów nie pojawiłem się na tych zajęciach ani razu ( od
    podstawówki miałem wstręt do plastyki ) ale pod koniec przyniosłem
    wszystkie prace wymagane do zaliczenia ( zrobiła mi je moja
    niezastąpiona żona )
    i kita

    sfrustrowana pani magister powiedziała mi ze nie moze mi zaliczyć i ze
    zaprasza w przyszłym roku
    w pierwszym momencie ogarnęło mnie oszałamiające wcrewienie
    potem przyszedł napad śmiechu
    jak można kazać powtarzać piąty rok 28 letniemu facetowi za to , ze
    nie zaliczył plastyki na wydziale o dumnej nazwie wydział teologiczny
    uw-m w olsztynie ????

    myślałem że prodziekan , gość sympatyczny i równy na pozór także
    potraktuje to jako dobry dowcip ..

    dzisiaj dowiedziałem się , ze nie interesuje go to i ze mam załatwić
    sprawę z panią od plastyki ...
    ( gadałem z nią dwa razy i nie mam już nerwów żeby próbować jeszcze)

    o co mi chodzi ( sory za rozpiskę , ale jestem po rozmowie z
    dziekanem )
    chcę się dowiedzieć , czy jest jakaś instytucja nadzorującą zgodność
    wykładanych przedmiotów z kierunkiem studiów ?
    czy są jakieś szanse na walkę z głupkami którzy karzą mi robić
    lampiony ???
    czy z gory jestem skazany na porażkę ???

    ( na zaocznych niestety nie ma indywidualnego trybu studiów )

    dzięki z gory za wszelkie sugestie