  • 421. Data: 2022-09-15 08:40:32
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.09.2022 o 17:43, Shrek napisał:

    > Niejaki bąkiewicz.

    Nie to, żebym go lubił, bo to śliski gość, ale w kwestii formalnej, to
    on zorganizował jedynie przejazd... Przemarsz był spontaniczny i w
    kontrze do Bąkiewicza....

    --
    http://kaczus.rzeda.pl

  • 422. Data: 2022-09-15 09:58:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie to, żebym go lubił, bo to śliski gość, ale w kwestii formalnej, to
    > on zorganizował jedynie przejazd... Przemarsz był spontaniczny i w
    > kontrze do Bąkiewicza....

    Przynajmniej teoretycznie. No i masz dobry przykład. Przynajmniej
    formalnie. Bydło narobili ci niezaproszeni. A robert chciaby pociągnąć
    do odpowiedzialności losowego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 423. Data: 2022-09-15 13:07:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 22:02:55 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > już "granatowa" Policja w okresie
    > międzywojennym tak samo robiła. Wszystkie policyjne organa tak robią. Na
    > całym świecie.

    Jesteś znakomicie zorientowany w historii i zwyczajach służb porządkowych,
    a mimo to swoją przyszłość ujrzałeś właśnie w ich szeregach - i to w
    czasach PRL - co wiele o Tobie mówi.
    Nie uwierzysz, ale nawet najczarniejszej komunie - nie wspominając o latach
    80. - można było zarobić na chleb z masłem bez potrzeby świnienia się.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 424. Data: 2022-09-15 16:43:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wątpisz, ze przesłuchano wszystkich, którzy byli w tej jednostce w
    > trakcie tych wydarzeń?

    Wątpię, że postawiono im zarzuty i nękano ich do tego stopnia, że
    musieli pisać zażalenia korzystając z pośrednictwa adwokatów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 425. Data: 2022-09-15 16:54:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ależ ja nie bronię spontanicznie się spotykać. Tylko, jak się
    > spontanicznie spotykamy, to spontanicznie pilnujemy porządku. Bo
    > zaprotestowanie przeciwko rządowi nie musi być połączone z wybijaniem
    > szyb w witrynach. I o to mi chodzi.

    > Władzę wybierają obywatele - nie wiem, czy to ogarniasz. To władza
    > reprezentuje tych obywateli. Jaką władzę sobie wybraliśmy, taką mamy.
    > też ubolewam, ze lepszej się nie dało, ale burdą tego zmienić się nie da.

    Shrek jaki jest, taki jest ale jasno napisał o co chodzi.

    > Zgadłeś, ale spróbuj mnie przekonać.

    Nie da się przekonać kogoś, kto jest przekonany, że ma służyć władzy, a
    nie obywatelom.
    Od tego jest policja (i inne służby mundurowe) żeby służyć obywatelom i
    chronić obywateli przed władzą, która nadużywa swojej władzy, pomimo
    tego, że taką władzę wybrali obywatele.

    Ale wątpię, że zrozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 426. Data: 2022-09-15 17:37:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    tracji-dostal-zarzuty-i-dozor-policyjny/

    > Po co stał obok?

    No nie wiem... niech się zastanowię...
    Jest jakiś zakaz stawania obok pokojowej demonstracji?

    > Ci stojący obok, to jak cywile ginący na wojnie. Leżą
    > takie zwłoki na ulicy i w zależności od tego, kto fotografuje, to albo
    > mają broń i są żołnierzami, albo broni nie mają i są bezbronnymi cywilami.

    Chciałem to jakoś skomentować, ale nie wiem jak.
    Rzadko się zdarza, żeby jakiś kretynizm spowodował u mnie brak słów.
    Ten był wybitny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 427. Data: 2022-09-15 20:49:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2022 o 06:37, Shrek pisze:
    > A przeszukano i postawiono zarzuty?

    Co mieli przeszukiwać i czego szukać?

    --
    Robert Tomasik

  • 428. Data: 2022-09-15 20:50:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2022 o 16:43, Kviat pisze:

    > Wątpię, że postawiono im zarzuty i nękano ich do tego stopnia, że
    > musieli pisać zażalenia korzystając z pośrednictwa adwokatów.

    To chyba dobrze.

    --
    Robert Tomasik

  • 429. Data: 2022-09-15 20:50:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2022 o 13:07, Olin pisze:
    > Nie uwierzysz, ale nawet najczarniejszej komunie - nie wspominając o latach
    > 80. - można było zarobić na chleb z masłem bez potrzeby świnienia się.

    Nie widzę potrzeby świnienia się w ogóle.

    --
    Robert Tomasik

  • 430. Data: 2022-09-15 20:55:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2022 o 06:45, Shrek pisze:
    > W takim razie dziwne ze postulujesz odpowiedzialność zbiorową w wątku o
    > tym, że odpowiedzialność zbiorowa esbeków jest niefajna. Jakoś mnie to
    > nie dziwi, że większą estymą traktujesz esbeków niż protestujących
    > przeciw władzy. Nie odpowiedziałeś na pytanie - pałowałbyś kolegów?

    Bo przede wszystkim to nie jest odpowiedzialność SB-ków. Ktoś nie
    ogarnął, że tą metodą ich nie da się nawet namierzyć. Sądzę, że
    porównywalną skuteczność miałoby zabranie emerytur wszystkim, których
    nazwiska zaczynają się na literę "K". Zapewne nawet kilka winnych
    nadużycia władzy by się tam znalazło.

    > Niech płacą kulsony.

    Też jestem za tym. A maja zdolność do zaciągania zobowiązań? Czyt to
    jakieś zwierzęta?

    > Zapytaj w komendzie główniej, powinni coś wiedzieć - kulsona alfa wozili
    > na konferencje prasowe jak małpę w cyrku.

    Mnie to nie interesuje. Sam zapytaj, jeśli Cie to interesuje.

    --
    Robert Tomasik