  • 411. Data: 2022-09-14 22:02:55
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2022 o 12:53, Olin pisze:
    > Przecie ZOMO robiło tak samo, więc kulsony tylko kontynuują chlubną
    > tradycję poprzedników.

    Ja, to Ci porzucę więcej. już "granatowa" Policja w okresie
    międzywojennym tak samo robiła. Wszystkie policyjne organa tak robią. Na
    całym świecie.

    --
    Robert Tomasik

  • 412. Data: 2022-09-14 22:03:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2022 o 14:12, Kviat pisze:

    > Dlatego właśnie gorąco namawiam Roberta żeby zatrzymał na przesłuchanie,
    > przeszukanie (i postawienie zarzutów) funkcjonariuszy, którzy
    > przechodzili z zakupami koło SPONTANICZNEJ akcji w kiblu kulsonariatu.

    Wątpisz, ze przesłuchano wszystkich, którzy byli w tej jednostce w
    trakcie tych wydarzeń?

    --
    Robert Tomasik

  • 413. Data: 2022-09-14 22:06:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2022 o 17:36, Shrek pisze:

    > Słusznie - ale każdy jest scigany indywdualnie a nie na zasadzie
    > odpowiedzialności zbiorowej.

    Ależ oczywiście, że masz rację. Tylko ja mówię o odpowiedzialności
    cywilnej. Sądzisz, że teraz rodzina będzie dochodzić na każdym z
    funkcjonariuszy odszkodowania w oparciu o ustalenia, czy tylko patrzył,
    czy może pałką uderzył, czy odszkodowanie zapłaci Policja, a zwrotnie
    może sobie dochodzić który z tych "asów" bardziej się do szkody przysłużył?

    > Piszemy o kulsonach w kulsonariacie.

    A to nie wiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 414. Data: 2022-09-14 22:09:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak więc ten tego...

    Tak więc ten tego, jakby ktoś z tłumu rzucającego butelką obezwładnił,
    ujął i przekazał Policji, to by było wiadomo. Tu akurat szacun dla tego
    faceta, co ścigał rzucającego w kierunku Policji butelkami. Kilka takich
    akcji i nikt by butelkami nie rzucał, bo by wiedział, ze albo tłum go
    spacyfikuje, albo Policja.

    --
    Robert Tomasik

  • 415. Data: 2022-09-15 06:36:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ ja nie bronię spontanicznie się spotykać. Tylko, jak się
    > spontanicznie spotykamy, to spontanicznie pilnujemy porządku. Bo
    > zaprotestowanie przeciwko rządowi nie musi być połączone z wybijaniem
    > szyb w witrynach.

    I nie jest. Akurat podpalenie mieszkania odbyło się na zgromadzeniu
    zarejestrowanym, za które odpowiadał bąkiewicz. W czasie protestów
    przeciw zmianom w sądownictwie i julek nie słyszałem o wybitej szybie.

    > Władzę wybierają obywatele - nie wiem, czy to ogarniasz. To władza
    > reprezentuje tych obywateli. Jaką władzę sobie wybraliśmy, taką mamy.
    > też ubolewam, ze lepszej się nie dało, ale burdą tego zmienić się nie da.

    Owszem da się:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 416. Data: 2022-09-15 06:37:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wątpisz, ze przesłuchano wszystkich, którzy byli w tej jednostce w
    > trakcie tych wydarzeń?

    A przeszukano i postawiono zarzuty?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 417. Data: 2022-09-15 06:38:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie postawiono?

    Wszystkim kulsonom z kulsonatiatu solidarnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 418. Data: 2022-09-15 06:45:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ oczywiście, że masz rację. Tylko ja mówię o odpowiedzialności
    > cywilnej.

    W takim razie dziwne ze postulujesz odpowiedzialność zbiorową w wątku o
    tym, że odpowiedzialność zbiorowa esbeków jest niefajna. Jakoś mnie to
    nie dziwi, że większą estymą traktujesz esbeków niż protestujących
    przeciw władzy. Nie odpowiedziałeś na pytanie - pałowałbyś kolegów?

> [...]
    > czy może pałką uderzył, czy odszkodowanie zapłaci Policja, a zwrotnie
    > może sobie dochodzić który z tych "asów" bardziej się do szkody przysłużył?

    Niech płacą kulsony.

    > A to nie wiem.

    Zapytaj w komendzie główniej, powinni coś wiedzieć - kulsona alfa wozili
    na konferencje prasowe jak małpę w cyrku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 419. Data: 2022-09-15 06:46:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > faceta, co ścigał rzucającego w kierunku Policji butelkami. Kilka takich
    > akcji i nikt by butelkami nie rzucał, bo by wiedział, ze albo tłum go

    No i generalnie nikt nie rzuca. Jak jeden rzucił to aż filmik o nim nagrali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 420. Data: 2022-09-15 08:38:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.09.2022 o 21:52, Robert Tomasik napisał:

    > No i właśnie o to mi chodzi. Nikt za to ne odpowiada.

    Każdy odpowiada za siebie.

    --
    http://zrzeda.pl