  • 41. Data: 2005-05-24 21:08:52
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Prasa podawała informacje o ostrej amunicji.
    > Sugerujesz, że prasa kłamie?

    Sugeruję, że policja nie strzelała do studentów.
    Przeczytaj od początku, przeciw czemu protestowałem

  • 42. Data: 2005-05-24 23:12:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> niebacznie popelnil

    > I drugie pytanie. W których krajach widziałeś tak agresywnych,
    > pijanych ludzi jak u nas?
    Ja, ja widziałem Pszepani, i to nawet bardziej agresywnych
    niz nasi bywaja, w Szwajcarii to bylo. Gadali teutońską mową
    - raczej nie nasi.
    A i raz w Rzymie widzałem francuskojęzyczne towzrystwo podpite
    a zachowujące sie tak, że nasze zabawy wiejskie to Wersal, Panie!

    ICZT?

    --
    pozdro
    poreba

  • 43. Data: 2005-05-24 23:23:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek wrote:

    > Sugeruję, że policja nie strzelała do studentów.

    Strzelala do lobuzow - ustrzelila studentke, strzelala do tygrysa -
    ustrzelila weterynarza...

    --
    KRZYZAK

  • 44. Data: 2005-05-25 01:33:31
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Sugeruję, że policja nie strzelała do studentów.
    > Przeczytaj od początku, przeciw czemu protestowałem

    Policja strzelała ostrą bronią. Zaprzeczysz?

    Policja nie strzelała do studentów, ale to właśnie ich zabiła
    (i nie był to rykoszet). Zaprzeszysz?

    Policja (w Poznaniu) coś pomyliła i postrzeliła
    niewinnych ludzi zamiast bandytów (bo coś im się
    popieprzyło w pustych łbach) - zaprzeczysz?

    Piotr

  • 45. Data: 2005-05-25 01:43:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Przeinaczasz fakty,
    > dowiedz się jak było naprawdę.

    Z chęcią bym się dowiedział, ale w serwisie prasowym KG Policji
    (http://www.kgp.gov.pl/arch.htm) brak wzmianki na ten temat.
    Chciałbym się dowiedzieć u źródeł, a nie mogę...

    Piotr

  • 46. Data: 2005-05-25 05:57:54
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Generalnie, choć szczytne cele sobie pan R. postawił, to jak we
    > wszystkim umiar jest wysoce wskazany i baczenie na obowiązujące prawo,
    > by z ścigającego ściganym się nie stał.

    wszystko ok, ale problem jaki poruszylem to taki, czy R. ma do takich
    dzialan prawo. jesli siedze sobie u siebie w domu i nagle wpada mi do
    chalupy R + 4 gosci w kominiarkach z bronia i okrzykami: "ZIEMIA! ZIEMIA!"
    jak w jednym z ostatnich odcinkow detektywa (o jakims cyganie) to mam sie
    ich sluchac? watpie. generalnie moge to chyba traktowac jako napasc i sie
    bronic. oczywiscie pomijam fakt jaka mam szanse solo przeciwko takiej
    "reprezentacji" biura Rutkowskiego ;-)

    Kuba

  • 47. Data: 2005-05-25 11:25:30
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Sugeruję, że policja nie strzelała do studentów.

    Pozwól, że spróbuję nadążyć za Twoim tokiem rozumowania.

    Nie strzelano do studentów. Ale jeśli chodzi o chuliganów, to ostra
    amunicja wchodzi w grę. W końcu są to ludzie mniej wartościowi,
    prawda?

    > Przeczytaj od początku, przeciw czemu protestowałem

    Nawet mi się nie chce zaczynać :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 48. Data: 2005-05-25 11:26:32
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    poreba <d...@p...com> writes:

> [...]
    > A i raz w Rzymie widzałem francuskojęzyczne towzrystwo podpite
    > a zachowujące sie tak, że nasze zabawy wiejskie to Wersal, Panie!

    Jeszcze podobno angielska młodzież nieźle rozrabia na Ibizie :>

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 49. Data: 2005-05-25 11:27:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > (http://www.kgp.gov.pl/arch.htm) brak wzmianki na ten temat.
    > Chciałbym się dowiedzieć u źródeł, a nie mogę...

    Widać mają kiepskiego albo rzecznika prasowego albo webmastera.
    Albo obu :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 50. Data: 2005-05-25 11:46:20
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):
    > Nie strzelano do studentów. Ale jeśli chodzi o chuliganów, to ostra
    > amunicja wchodzi w grę. W końcu są to ludzie mniej wartościowi,
    > prawda?
    no a czy uwazasz ze ktos kto sie kulturalnie bawi a ktos kto wszczyna
    zadyme jest tak samo wartosciowy?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl