  • 31. Data: 2005-05-24 13:41:31
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Roznica taka, ze Rutkowski zatrzymuje bandziorow, a policja strzela i
    > zabija niewinnych ludzi.

    A możesz podać jakies liczby.

    Bo zaczynasz herezje głośić.

  • 32. Data: 2005-05-24 13:42:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > W normalnych panstwach policja nie strzela do studentow na juwenaliach...

    W których krajach?
    I drugie pytanie. W których krajach widziałeś tak agresywnych, pijanych
    ludzi jak u nas?

  • 33. Data: 2005-05-24 13:57:33
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > I drugie pytanie. W których krajach widziałeś tak agresywnych, pijanych
    > ludzi jak u nas?

    Jeżeli jedni są agresywni, to nie trzeba strzelać do innych,
    w dodatku z ostrej amunicji.

    Piotr

  • 34. Data: 2005-05-24 14:16:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Jeżeli jedni są agresywni, to nie trzeba strzelać do innych,
    > w dodatku z ostrej amunicji.

    Przeinaczasz fakty,
    dowiedz się jak było naprawdę.

  • 35. Data: 2005-05-24 14:25:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnd95o0h.pcu.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > juwenaliach...
    >
    > W normalnych krajach nie ma potrzeby strzelania do studentów na
    > juwenaliach, bo się bawią, a nie biją.
    >
    > Czy możesz sprecyzować które kraje uważasz za normalne, bo conajmniej
    > drugi raz w] tym wątku używasz tego terminu.

    studenci sie bawili, to psedokibice rozrabiali

    a czy w normalnym kraju podlijant zabijajacy osobe nie posiadajaca broni
    nie jest oskarzony o morderstwo ?
    (apropo tych 2 nastolatkow)

    P.

  • 36. Data: 2005-05-24 14:44:04
    Od: maHo <m...@p...net>

    Przemek R... wrote:
> [...]
    >

    > studenci sie bawili, to psedokibice rozrabiali
    >
    > a czy w normalnym kraju podlijant zabijajacy osobe nie posiadajaca broni

    Z tym że policjanci którzy strzelali nie wiedzieli że mają ostrą
    amunicję. Także tych ja bym o morderstwo nie oskarżał. Za to tych co
    zabili chłopaka w samochodzie a drugiero ranili (Łódź to była?) to IMHO
    morderstwo jak najbardziej[1].

    [1] oczywiście wyrażam swoje odczucia a nie stan prawny, bo ten chyba
    jest łagodniejszy troche dla nich.

    pozdrav

    maHo

  • 37. Data: 2005-05-24 15:15:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    "Z tym że policjanci którzy strzelali nie wiedzieli że mają ostrą
    amunicję. Także tych ja bym o morderstwo nie oskarżał."

    zauwaz ze zgodnie z ustawa gumowymi pociskami powinni strzelac ponizej pasa,
    gdyby tak bylo nikt
    by nie zginal chyba ze by strzelano z bazuki, wiec winny jest ten co
    strzelal, a naboje to sprawa drugorzedna.

    niestety tak,

    P.

  • 38. Data: 2005-05-24 15:16:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przeinaczasz fakty,
    > dowiedz się jak było naprawdę.

    fakty sa takie ze dziewczuna dostala ostra amunicja w glowe, pomimo iz
    ustawa nakazuje
    strzelac ponizej pasa gumowcami. Wiec jak bylo naprawde to nei ma znaczenia.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 39. Data: 2005-05-24 19:26:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d6vdh7$s0b$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy w normalnym kraju podlijant zabijajacy osobe nie posiadajaca
    broni
    > nie jest oskarzony o morderstwo ?
    > (apropo tych 2 nastolatkow)

    Posiadanie broni przez napastnika nie jest elementem koniecznym do
    zgodnego z prawem użycia broni przez policjanta, zaś w wypadku użycia
    broni niestety zawsze trzeba się liczyć z ewentualnością śmierci. no ale
    to napastnik raczej powinien sobie zdawać z tego sprawę, ze nie wolno
    napadać, a nie broniący się.

  • 40. Data: 2005-05-24 20:57:27
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Przeinaczasz fakty,
    > dowiedz się jak było naprawdę.

    Prasa podawała informacje o ostrej amunicji.
    Sugerujesz, że prasa kłamie?