  • Data: 2004-09-27 21:24:41
    Temat: dane osobowe - handel
    Od: "virooz" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jakas firma, na razie nie wiem która odsprzedała moje dane osobowe i rozlazły
    sie one po pocztowych spamerach. W skrzynce pocztowej znajduje teraz listy
    ktore mnie zapewniaja ze wygram w roznych loteriach, schudne 100 kilo w
    tydzien :).
    Chciałbym napisać do najaktywniejszego spamera mail powołujący się na kodeks
    karny. Szukałem różnych paragrafow, ale to co znalazłem odnosi się do
    nielegalnego posiadania i obrotu danymi, ale komputerowymi.
    Czy ktos mogłby mnie naprowadzic na konkretny paragraf kodeksu karnego
    dotyczacy nielegalnej dziłalnosci tej firmy.

    Pozdrawiam
    virooz