  • 41. Data: 2007-06-04 22:32:33
    Temat: Re: czy wygram w sadzie?
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    news:f423rs$8v9$5@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale teraz to już opowiadasz inną historię ...

    ?? Nie no, jak to znow inna? Przyszedl po tygodniu i powiedzial. MA BYC
    ROZOWA TAPICERA I SKORA!!!!!!!!!!

    Tak jak do mnie przyszedl i powiedzial: Maja byc dokladnie te i te
    informacje. Ubierz je jakos ladnie w slowa i wrzuc na strone.

    pzdr.

  • 42. Data: 2007-06-04 22:34:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    BJ pisze:

    > Ale dlaczego??? Przeciez udowadniam ze umowa sprzedazy zostala zawarta.

    Piszesz, że została zawarta. Dowodów nie widać, więc masz szansę, jeśli
    druga strona sama się przyzna przed sądem.

    M.

  • 43. Data: 2007-06-04 22:34:39
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    wiadomości news:p1dej4-u6r.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Mało wiarygodne - delikatnie to ujmując.

    > Czarno to widzę - bez umowy na piśmie itepe nie wygląda to najlepiej.
    > Sęk w tym, że musisz udowodnić (i to tak, żeby to nie budziło
    > wątpliwości), że zawarliście umowę, udowodnić jej treść oraz...
    > udowodnić, że osoba, którą pozywasz, to jest ta sama osoba, z którą
    > rzekomo negocjowałeś.

    O wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Ale czy czasem to, ze odebralem
    materialy na strone osobiscie i na zywo, nie jest dowodem na to, ze ta osoba
    ze mna negocjowala? w sensie, ze gdybym rozmawial z kims innym to kontrahent
    w ogole nie powinien wiedziec o co chodzi?

    pzdr.

  • 44. Data: 2007-06-04 22:34:49
    Od: tommy <t...@w...pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 00:29:57 +0200, BJ napisał(a):

    > Rozwin swoja wypowiedz, bo nie rozumiem. A moze sie z tym zgadzasz?
    >
    > pzdr.

    To moze jeszcze opowiem bajeczke :)

    Przychodzisz do salonu Samochodowego.
    TY:
    - "ile kosztuja Chryslery z takim, a takim wyposazeniem?"
    SPRZEDAWCA:
    - "Z tym i tym, X, bez tego - Y"
    Przychodzisz na nastepny dzien, TY:
    - "Poprosze tego Chryslera z tym i tym :)"
    SPRZEDAWCA:
    - "20.000 USD"
    TY:
    - "Ojejku tak drogo? Tyle nie zaplace! :("
    SPRZEDAWCA:
    - "Trudno, musisz zaplacic, sprawa idzie do sadu.."
    :) A teraz sio spac ;)

  • 45. Data: 2007-06-04 22:36:03
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    > Piszesz, że została zawarta. Dowodów nie widać, więc masz szansę, jeśli
    > druga strona sama się przyzna przed sądem.

    Przyjmijmy ze przyzna sie. W jaki sposob sad bedzie sie kierowal przy
    ustaleniu ceny.

    pzdr.

  • 46. Data: 2007-06-04 22:36:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BJ pisze:

    > ?? Nie no, jak to znow inna? Przyszedl po tygodniu i powiedzial. MA BYC
    > ROZOWA TAPICERA I SKORA!!!!!!!!!!

    To czemu piszesz że cena w umowie ma być od 40-60 tys zł w zależności od
    wyposażenia ?? (skoro wyposażenie jest rzekomo znane)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 47. Data: 2007-06-04 22:36:49
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    > To czemu piszesz że cena w umowie ma być od 40-60 tys zł w zależności od
    > wyposażenia ?? (skoro wyposażenie jest rzekomo znane)

    W czasie negocjacji nie jest znane.

    Podczas zamawiania juz jest.

    pzdr.

  • 48. Data: 2007-06-04 22:37:10
    Od: Andrzej <n...@n...cry>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > wątpliwości), że zawarliście umowę, udowodnić jej treść oraz...
    > udowodnić, że osoba, którą pozywasz, to jest ta sama osoba, z którą

    ... oraz udowodnić, że umowa została wykonana. Klinet będzie podnosił
    albo brak ustaleń, inną ich treść lub niewykonanie umowy.

    --
    pzdr

  • 49. Data: 2007-06-04 22:37:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BJ pisze:

    > W jaki sposob sad bedzie sie kierowal przy
    > ustaleniu ceny.

    art. 628 kc.

  • 50. Data: 2007-06-04 22:37:41
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    > Skoro tak twierdzisz.
    >
    > Myślę że osoba inteligenta powinna wyciągać wnioski ze swoich błędów.

    Znow mam wrazenie ze pijesz do mnie, ale mniejsza z tym.

    pzdr.