  • 1. Data: 2007-06-04 18:59:11
    Temat: ZUS deklaracja ZFA - problem..
    Od: dtifler <s...@w...pl>

    Witam,
    od 01.06.2007 mam oficjalnie rozpoczeta dzialalnosc gospodarcza. Dzis
    (04.06) otrzymalem NIP. Chce isc zlozyc do ZUS-u deklaracje ZUA oraz ZFA
    (poniewaz mam taki obowiazek, do 7 dniu od rozpoczecia dzialalnosci, czyli
    do 07.06.2007).

    Problem pojawia sie przy deklaracji ZFA, gdzie wymagane jest podanie konta
    bankowego firmy, ktorego jeszcze nie mam (dopiero zlozylem wniosek). Co w
    tej sytuacji zrobic?

    Czy na pewno podanie tego konta jest wymagane? Czy
    moge zlozyc bez konta i za te kilka dni zlozyc aktualizacje z numerem
    konta bankowego firmy?

    Dziekuje z gory za odpowiedz ;)

  • 2. Data: 2007-06-04 19:56:59
    Temat: Re: ZUS deklaracja ZFA - problem..
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    dtifler wrote:

    > Czy na pewno podanie tego konta jest wymagane?

    Nie.

    Czy
    > moge zlozyc bez konta i za te kilka dni zlozyc aktualizacje z numerem
    > konta bankowego firmy?

    Tak.