  • 41. Data: 2008-03-28 22:10:56
    Temat: Re: czy wolno fotografowac?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Chris" <W...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:fsji5e$9ei$1@news.onet.pl...
    >w kwestii podsumowania
    >
    > czy zgodzicie sie ze:
    >
    > 1. prawny zakaz foto moze dotyczyc tylko obiektow strategicznych i
    > wojskowych o waznym znaczeniu dla państwa?

    Jesuu.

    A jak strategiczny obiekt jest swiatlowodem zakopanym pod ziemia, to co?

    Ustawiac wzdluz tabliczki z zakazem fotografowania, zeby nikt nie mial
    watpliwosci gdzie pieprznac szpadlem, zeby zagrozic bezpieczenstwu?

    sz.

  • 42. Data: 2008-03-28 22:15:36
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > jak do tej pory nikt nie udzieli jasnej i konkretnej odpowiedzi na to
    > pytanie podając podstawy, ktorych po tej grupie moznaby sie bylo
    > spodziewac, akurat zakaz fotografowania budzi wiele kontrowersji gdyz
    > przynajmniej jedno z 3:
    > 1. kiedys obowiazywal
    > 2. na 1 rzut oka wydaje sie zasadny z punktu widzenia interesow państwa
    > 3. ociera sie o powszechne rozumienie wolnosci rozporządzania wizerunkiem
    > oraz swoją własnoscia

    Ty nie tylko w fotografii taki pojetny jestes.

    veri

  • 43. Data: 2008-03-28 22:25:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > tzn? nie dalej jak wczoraj w TESCO widzialem napis "Fotografowanie i
    > filmowanie tylko za zgodą durektora sklepu"
    > no to juz sam nie wiem

    I jest on wiążący - dla pracowników sklepu, bo ci zgodnie z kodeksem
    cywilnym mają obowiązek wykonywania jego poleceń.

  • 44. Data: 2008-03-28 22:26:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i? Nadal nie widzę przestępstwa.

    Groźby karalne.

  • 45. Data: 2008-03-28 22:27:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i? Nadal nie widzę przestępstwa.

    Groźby karalne i przekroczenie uprawnień

  • 46. Data: 2008-03-28 22:41:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chris pisze:

    > tzn? nie dalej jak wczoraj w TESCO widzialem napis "Fotografowanie i
    > filmowanie tylko za zgodą durektora sklepu"
    > no to juz sam nie wiem

    A jakby wisiała karteczka "osobnik używający ksywki Chris w przypadku
    nie zrobienia zakupów na sumę przekraczającą 100zł musi zrobić laskę
    dyrektorowi sklepu"?

    Myśl czasem...

  • 47. Data: 2008-03-28 22:42:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsjrc7$gig$1@atlantis.news.neostrada.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > I jest on wiążący - dla pracowników sklepu, bo ci zgodnie z kodeksem
    > cywilnym mają obowiązek wykonywania jego poleceń.
    Nie wszystkich, nie wszystkich, tylko tych mających związek z pracą, której
    charakter określa umowa.
    Poza tym nie chce mi się sprawdzać czy rzeczywiście z KC czy raczej z KP,
    ale i tak tylko w czasie pracy.
    W czasie wolnym mogą sobie przyjśc jako osoby prywatne a nie pracownicy i
    cykać do woli.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2008-03-28 22:43:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.03.2008 Chris <W...@t...pl> napisał/a:
    > jak do tej pory nikt nie udzieli jasnej i konkretnej odpowiedzi na to

    Jakbyś był się odrobinę wysilił i poszukał w archiwum to miałbyś
    świadomość w jak beznadziejny temat się pakujesz. Tak pi x oko, w ciągu
    ostatniego roku było ntt. kilkanaście-kilkadziesiąt dyskuskusji w wątkach
    min po kilkadziesiąt postów każdy, gdzie nikt nikogo do niczego nie
    przekonał za to wielu na siebie nabluzgało. Powodzenia :)

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2008-03-28 23:07:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ale i tak tylko w czasie pracy.
    > W czasie wolnym mogą sobie przyjśc jako osoby prywatne a nie pracownicy i

    Oczywiście kodeksem pracy - mój błąd.

    Ale mam wątpliwości, czy ma to ogranuiczenie tylko do godzin urzędowania,
    choć nie upieram się. W każdym razie nikogo innego nie dotyczą.

  • 50. Data: 2008-03-28 23:17:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsjtql$mm1$1@atlantis.news.neostrada.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Ale mam wątpliwości, czy ma to ogranuiczenie tylko do godzin urzędowania,
    > choć nie upieram się.
    Użyłbym tu raczej określenia "godzin pracy" lub "czasu pozostawania do
    dyspozycji pracodawcy".
    Co do wątpliwości - istnieje w matematyce pewien sposób dowodzenia twierdzeń
    polegający na na próbie dowiedzenia twierdzenia przeciwnego (tzw. dowód nie
    wprost). Jaki zatem przepis pozwalałby pracodawcy na wydawanie pracownikowi
    poleceń służbowych w czasie gdy nie znajduje się on dyspozycji pracodawcy?
    Dlaczego pracownik miałby brać je w takiej sytuacji pod uwagę?

    > W każdym razie nikogo innego nie dotyczą.
    To z pewnością.

    --
    Jotte