  • 1. Data: 2008-03-28 16:14:42
    Temat: Urlop na żądanie w sobote
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Czy mogę wziąć urlop na żądanie w sobotę? Mój pracodawca mówi, że nie.

    Pozdr.
    stebi

  • 2. Data: 2008-03-28 16:17:08
    Temat: Re: Urlop na żądanie w sobote
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stebi pisze:

    > Mój pracodawca mówi, że nie.

    Spytaj go dlaczego. Ciekawe co wymyśli.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-03-28 16:35:01
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Generalnie mało mnie to obchodzi co wymyśli. Dla mnie ważne, że mogę.
    Chciałem się tylko upewnić, że on się myli.

    pozdr.
    stebi

  • 4. Data: 2008-03-28 16:36:50
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Jeszcze jedno pytanie:
    czy o taki urlopie wystarczy poinformować telefonicznie, czy trzeba
    złożyć wniosek? Jeśli wniosek, to co jak właśnie nikogo z kierownictwa
    nie ma w pracy?

    pozdr.
    stebi

  • 5. Data: 2008-03-28 17:26:49
    Od: "Chris" <s...@t...pl>

    "stebi" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > wniosek? Jeśli wniosek, to co jak właśnie nikogo z kierownictwa nie ma w

    wg KP urlop na żadanie nalezy zglosic najpozniej w dniu w ktorym sie go
    bierze, a wiec jezeli pracujesz np do 17ej to masz czas do 17ej zeby to
    zglosic, mozesz to zrobic w dowolnej formie: ustnie, mailem, pisemnie, faxem
    itd. natomiast do Ciebie nalezy aby upewnic sie ze pracodawca zostal o tym
    poinformowany, kwestia udowodnienia tego w razie sporu bedzie nalezala do
    Ciebie

    jezeli chodzi o sobotę, to jezeli Twoj normalny czas pracy przypada rowniez
    na soboty to nie ma to znaczenia ze to akurat sobota

    pzdr

  • 6. Data: 2008-03-28 17:43:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsj9os$eqm$1@news.onet.pl Chris <s...@t...pl>
    pisze:

    > wg KP urlop na żadanie nalezy zglosic najpozniej w dniu w ktorym sie go
    > bierze, a wiec jezeli pracujesz np do 17ej to masz czas do 17ej zeby to
    > zglosic
    Nie bardzo. Jest orzecznictwo, że najpóźniej do momentu rozpoczęcia, a nie
    zakończenia pracy.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-03-28 17:53:28
    Od: "Chris" <s...@t...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    >W wiadomości news:fsj9os$eqm$1@news.onet.pl Chris <s...@t...pl>

    > Nie bardzo. Jest orzecznictwo, że najpóźniej do momentu rozpoczęcia, a nie
    > zakończenia pracy.

    powaznie, to ciekawe... masz moze jakis przyklad

    pzdr

  • 8. Data: 2008-03-28 18:13:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsjbaq$jg7$1@news.onet.pl Chris <s...@t...pl>
    pisze:

    > powaznie, to ciekawe... masz moze jakis przyklad
    http://www.rp.pl/artykul/63781.html
    masz tam m.in. sygnaturę.
    A więcej tu:
    www.monitorprawniczy.pl/index.php?mod=m_aktualnosci&
    cid=16&id=1144

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-03-28 18:36:33
    Od: "Chris" <s...@t...pl>

    >W wiadomości news:fsjbaq$jg7$1@news.onet.pl Chris <s...@t...pl>

> [...]

    ok, dzieki
    chociaz z tego co wiem opinie sa podzielone wśród eksprtów od KP pomimo tego
    orzeczenia, uzasadniaja to tym iz moze zaistniec przeszkoda skutecznego
    poinformowania pracodawcy o urlopie na zadanie powiedzmy przed godziną 9ą
    skoro wszyscy przychodzą do pracy na 9ą

    co Ty na to?

    pozdr

  • 10. Data: 2008-03-28 18:39:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Chris pisze:

    > co Ty na to?

    jeśli zadzwoni o 9.01 nic się nie stanie.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"