  • Data: 2004-01-24 14:39:09
    Temat: czy umowa musi być przetłumaczona?
    Od: "Krizzo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Planuje podpisać umowę z firmą rosyjską. Umowa będzie dotyczyła sprzedaży
    ich oprogramowania.
    Umowa ta będzie sporządzona po angielsku i rosyjsku (2 jednobrzmiące
    egzemplarze z wskazaniem jako na wiążący na angielski - komunikuję się z
    nimi po angielsku). Przyjmijmy, że treść angielską rozumiem i odpowiada mi i
    teraz mam pytanie. musze przetłumaczyć wersję angielską na polski i podpisać
    z nimi 3 języczną wersję czy mogę podpisać umowę w EN,RU i tyle. Czy może
    też muszę przetłumaczyć umowę po podpisaniu.... A może wcale?
    Co wystarczy by w polskim prawie była to umowa wiążąca?

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zalewski