  • 11. Data: 2006-03-28 12:31:33
    Temat: Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Renata Gołębiowska porozsypywal nastepujace haczki:
    > Myślisz, że wyjdzie mu szybciej i taniej niż zebranie pieczątek?
    Zalezy od ilosci pieczatek;)
    Ale na pewno moze sie przysluzyc dla potomnych... po takiej rozmowie
    panie z dziekanatu nastepnym razem zastanowi sie zanim nie wyda komus
    swiadectwa. A moze uczelnai sie zastanowi skad i po co jest ta
    obiegowka? Np moj post na forum samorzadu studenckiego sprawil ze
    uczelnia sie zastanawia skad i po co obiegowka i jak to poprawic przy
    okazji pisanego wlasnie regulaminu:)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2006-03-28 12:42:29
    Od: olek <o...@o...pl>

    Dnia 28-03-2006 o 13:15:09 Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał:

    > Myślisz, że wyjdzie mu szybciej i taniej niż zebranie pieczątek?

    Nie chodzi o to czy to wyjdzie szybciej i taniej, obowiązuje nas
    wszystkich jakieś prawo a przetrzymywanie dokumentów jest z tym prawem
    niezgodne. Niezależnie kto to robi. Świadectwo dojrzałości czy indeks jest
    należącym do mnie dokumentem i nie życzę sobie aby pani Zosia z dziekanatu
    uzależniała jego wydanie podbiciem jakichś świstków w pięciu bibliotekach,
    instytucie tego, warsztatach, pracowni, pana Mietka.
    Jeśli mam wobec uczelni jakieś zaległości to jest do tego stosowna droga.

    Olek

  • 13. Data: 2006-03-28 13:14:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-28, olek <o...@o...pl> wrote:

    > Nie chodzi o to czy to wyjdzie szybciej i taniej, obowiązuje nas
    > wszystkich jakieś prawo a przetrzymywanie dokumentów jest z tym prawem

    "Sprawa wygląda tak, że nie mam zamiaru tracić pół dnia na chodzenie z

    obiegówką w miejsca, których na oczy nie widziałem tylko po to żeby
    ktoś
    niczego nie sprawdzając przystawił swoją pieczątkę. Po prostu nie mam
    zamiaru tracić czasu ani pieniędzy na takie bzdury.

    Olek" Tenże sam.

    Renata

  • 14. Data: 2006-03-28 13:27:03
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > niczego nie sprawdzając przystawił swoją pieczątkę. Po prostu nie mam
    > zamiaru tracić czasu ani pieniędzy na takie bzdury.

    Ale o co ci chodzi?? Szkola czy uczelnia nie ma prawa uzalezniac wydania
    swiadectwa itp od jakiejs obiegowki i tyle - po prostu popelniaja
    przestepstwo i nalezy ich scigac.

    Jacek

  • 15. Data: 2006-03-28 14:04:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-28, castrol <j...@w...blumen.pl> wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Ale o co ci chodzi??

    Czytać umiesz?

    Renata

  • 16. Data: 2006-03-28 14:11:05
    Od: olek <o...@o...pl>

    Dnia 28-03-2006 o 15:27:03 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał:

    > Ale o co ci chodzi?? Szkola czy uczelnia nie ma prawa uzalezniac wydania
    > swiadectwa itp od jakiejs obiegowki i tyle - po prostu popelniaja
    > przestepstwo i nalezy ich scigac.

    Pani Renacie chodzi zapewne o to, że jestem niekonsekwentny. Muszę się z
    nią zgodzić.

    Olek

  • 17. Data: 2006-03-28 14:22:27
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości

    > Czytać umiesz?

    No umiem, ale widze ze Tobie to nie bardzo idzie :)
    Prawo jest prawem i uczelnia nie ma prawa przetrzymywac dokumentow studenta
    jesli on zada ich zwrotu - dociera czy nie?

    Kwestia pieczatek i ich zbierania nie ma tu zadnego znaczenia

    Jacek

  • 18. Data: 2006-03-28 14:23:15
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "olek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pani Renacie chodzi zapewne o to, że jestem niekonsekwentny. Muszę się z
    > nią zgodzić.

    Ale jakie ma to znaczenie co do postawionego pytania?? :)

    Jacek

  • 19. Data: 2006-03-28 16:47:58
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    olek napisał(a):

    > I to jest to o co mi chodziło. Dzięki.
    > Poszukałem w kk i to będzie art 276.
    > Zobaczymy czy zadziała.
    >
    > Olek

    Popieram Twoje działania. Wszystko rozbija się o to, że paniom z
    dziekanatu nie chce się zadzwonić w kilka miejsc i spytać czy jakiś ktoś
    tam nie zalega. Jeśli chcą potwierdzenie na papierze, niech sami o to dbają.

    U nas w kraju jest taki dziwny zwyczaj odsyłania, jak chociażby w
    urzędach, gdzie ostatnio nie mogłem wyrobić dowodu osobistego z braku
    odpisu aktu urodzenia (poprzedni dowód został wyrobiony w tym samym
    miejscu, więc akt był przedłożony). W związku z tym musiałem sam się
    kwapić i ściągać papiery z odległej o kilkaset kilometrów miejscowości.
    A równie dobrze mógł to zrobić Urząd Miasta, przyjąć ode mnie formularze
    i sprawę doprowadzić do końca. Ale po co - w końcu petenetowi zależy na
    załatwieniu sprawy, więc można go poodsyłać w parę miejsc aby wyręczył
    urzędnika.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 20. Data: 2006-03-28 19:51:19
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    olek napisał:
    > Szukam argumentów, które przemówią do kochanych pań w dziekanacie.

    To takie argumenty istnieją ;) ? Argumenty przemawiają do rektora i
    ministra. I to dość szybko.