eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki › Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki
    From: a...@u...net.pl (Michał Margula)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem
    obiegówki
    Date: 28 Mar 2006 18:47:58 +0200

    olek napisał(a):

    > I to jest to o co mi chodziło. Dzięki.
    > Poszukałem w kk i to będzie art 276.
    > Zobaczymy czy zadziała.
    >
    > Olek

    Popieram Twoje działania. Wszystko rozbija się o to, że paniom z
    dziekanatu nie chce się zadzwonić w kilka miejsc i spytać czy jakiś ktoś
    tam nie zalega. Jeśli chcą potwierdzenie na papierze, niech sami o to dbają.

    U nas w kraju jest taki dziwny zwyczaj odsyłania, jak chociażby w
    urzędach, gdzie ostatnio nie mogłem wyrobić dowodu osobistego z braku
    odpisu aktu urodzenia (poprzedni dowód został wyrobiony w tym samym
    miejscu, więc akt był przedłożony). W związku z tym musiałem sam się
    kwapić i ściągać papiery z odległej o kilkaset kilometrów miejscowości.
    A równie dobrze mógł to zrobić Urząd Miasta, przyjąć ode mnie formularze
    i sprawę doprowadzić do końca. Ale po co - w końcu petenetowi zależy na
    załatwieniu sprawy, więc można go poodsyłać w parę miejsc aby wyręczył
    urzędnika.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/