  • 141. Data: 2008-11-01 07:43:38
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Nie. Wszystkie urządzenia, które używałem bez problemów wspierają WPA (a
    > nawet WPA2).

    Szczęściarz.
    Niektórzy zmuszeni są niestety do używania sprzętu nie wspierającego
    tego standardu.
    Nie jest może to ogromna wielkość ale niestety tak jest.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 142. Data: 2008-11-01 08:06:53
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    armar pisze:

    > Więc dlaczego nie podasz tu swojego numeru telefonu?

    I to jest właściwe pytanie.

    Siedzi sobie cwaniaczek w jakiejś norze, naczytał się pierdół w
    encyklopediach i google i udaje wszechwiedzącego we wszystkich tematach.

    Trzeba mieć odwagę aby pisać bez chowania się.
    Wystarczy poprosić o namiary na niego, a czmycha jak skunks. Wydaje mu
    się, że jest anonimowy, że nie można ustalić kim i skąd jest.

    Podobnie robią pedofile (chodzi mi o sposób), a jednak są zamykani w AŚ
    (pełna nazwa to Areszt Śledczy bo kolega wcześniej nie zrozumiał - za
    trudne to było). Miło i przyjemnie jest jak pukasz o 6:00 i takiego
    gnoja (słowo użyte celowo) wyciągasz z łóżka. Rano spał w łóżeczku,a
    wieczorem siedzi pod celą na pryczy z kocem jako ........

    Ale @Jotte tego nie zrozumie. Nie ta liga dla niego.

    Celowo zszedłem do jego poziomu. Sprowokowałem go aby reszta miała
    okazję się pośmiać.

    Zwróć uwagę, że jak tylko się odezwałeś od razu swoją agresją i ciebie
    objął.
    To samo było z userem @Jasek.

    Facet (jeśli to facet bo zachowuje się jak dzieciak) uważa, że używanie
    wobec innych wulgaryzmów to nie obrażanie.

    > Odpowiadam też menelowi na "dzień dobry" pod śmietnikiem jak puszki wybiera po
    piwie z kontenera

    Rzeczywiście tak jak wcześniej wspomniał jest to język meneli, ale nie
    tych od puszek.
    Chciałby się z nimi równać ale go lekceważą więc w necie się wyżywa.

  • 143. Data: 2008-11-01 08:18:41
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Marian pisze:

    > Ale wtedy wlasciciel juz moze pierdolnac z bejzbola, bo to uporczywe i
    > natretne naruszanie miru jest...

    Odważne twierdzenie. Przejaskrawione trochę. Oby nikt tego nie wziął
    dosłownie.

  • 144. Data: 2008-11-01 08:50:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 20:19:56 +0100, Marian napisał(a):

    > koles wszedl. wlasciciel go wyprosil. koles nie wychodzi - dalej uzywa
    > wifi.

    Nie, nie - to tak jakbys glosno spiewal i kazal sasiadowi wkladac zatyczki
    do uszu.

  • 145. Data: 2008-11-01 09:13:37
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie, nie - to tak jakbys glosno spiewal i kazal sasiadowi wkladac zatyczki
    > do uszu.

    Koles zostal rozpoznany i zostal poproszony, zeby nei korzystal z sieci.
    nie czytalme nigdzie, zeby szedl we zaparte, ze to nie on sie podlaczyl.

    Z reszta nie chce mi sie dyskutowac w tej spraiwe, ja polecam po prostu
    zabezpieczenie sieci i wypieci dupy na wszystkich co to sie madrza i
    pokazuja jacy sa szczwanie, ze oni moga i nic im zrobic nie mozna.

    Szkoda swoich nerwow.

  • 146. Data: 2008-11-01 09:26:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 10:13:37 +0100, Marian napisał(a):

    > Koles zostal rozpoznany i zostal poproszony, zeby nei korzystal z sieci.
    > nie czytalme nigdzie, zeby szedl we zaparte, ze to nie on sie podlaczyl.

    Dokladnie - sasiad zostal rozpoznany, ze slucha pisosenek i zostal
    poproszony o niesluchanie.

    > pokazuja jacy sa szczwanie, ze oni moga i nic im zrobic nie mozna.

    W tym nie ma zadnego cwaniactwa. Facet ma sygnal w _swoim_ mieszkaniu, jego
    komputer znajduje najsilniejszy i sie laczy. Zadanie, zeby ktos we wlasnym
    mieszkaniu, na swoim wlasnym komputerze wykonywal jakies czynnosci jest
    zwykla bezczelnoscia.

  • 147. Data: 2008-11-01 11:23:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ale prywane wifi to nie sklep.

    skad mam wiedziec ze to nie sklep?
    Hot-spoty sa coraz czesciej spotykane, wlaczam kompa i widze ze jest siec -
    dla mnie to hotspot.

    > to jak otwarte mieszkanie.

    moim zdaniem sklep. Jak wchodze, widze towary, kase to nie pytam czy moge
    wejsc i czy to na pewno jest sklep a nie prywatne mieszkanie tylko wchodze
    i kupuje.
    No chyba ze o czyms nie wiem i ze hotspoty roznia sie jakos od innej sieci
    wifi.

    > koles wszedl. wlasciciel go wyprosil. koles nie wychodzi - dalej uzywa
    > wifi.

    To juz zupelnie inna historia - jezeli wlasciciel wifi powiedział mu ze to
    jego i nie pozwala.

    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
    Frank Herbert

  • 148. Data: 2008-11-01 11:30:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geh2mu$ab5$2@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > Facet (jeśli to facet bo zachowuje się jak dzieciak) uważa, że używanie
    > wobec innych wulgaryzmów to nie obrażanie.
    Nic nie pojmujesz, pachołku.
    Ze śmieciami rozmawia się ich językiem, innego nie zrozumieją. Dlatego
    stosuję w odniesieniu do ciebie tego typu słownictwo. W dawnych, dobrych
    czasach z hołotą się nie dyskutowało tylko kazało służbie obić kijami i
    pogonić.
    Klepiesz sobie z jakiejś nory, psychopato, i zaleczasz chwilowo w ten sposób
    swoje lęki, rozterki, dewiacje.
    A teraz, kutasie (słowo użyte celowo) - przedstaw się. Podaj swój telefon,
    adres, wiek, orientację seksualną i od kiedy chorujesz. Będzie to wyrazem
    odwagi tak, jak ją takie coś pojmuje.
    Następnie wpadnij do mnie o 6:00 któregoś dnia. To dobra godzina na wzięcie
    w pysk.
    Tymczasem won z powrotem pod śmietnik, cholera, święto dziś, człowiek groby
    zmarłych odwiedza, wspomina, wraca, a tu znów takie bydlę naśmieciło...

    --
    Jotte

  • 149. Data: 2008-11-01 11:34:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > skad mam wiedziec ze to nie sklep?

    Zdaje się, że nie doceniasz teraz inteligencji sędziów.

    I przypomnę Ci, że u nas wyroki zapadają na podstawie przekonania samych
    sędziów ich "doświadczenia życiowego", a nie dowodów i innych
    anglosaskich "bzdur".

    pozdrawiam
    Arek

  • 150. Data: 2008-11-01 11:36:45
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

> [...]
    > mieszkaniu, na swoim wlasnym komputerze wykonywal jakies czynnosci jest

    Jesli zostanie poproszony o nielaczenie sie, to po prostu koles
    przestaje sie laczyc. To chyba proste?

    Nie umie? chcesz mi powiedziec, ze nie potrafisz ustawic swojego
    komputera tak, zeby nie laczyl sie z jakimis sieciami? Chces
    zpowiedziec, ze ten informatyk tego nie potrafi?