  • 1. Data: 2010-01-08 14:10:31
    Temat: czy to jest uzasadniony powód do wyłączenia ławniczki
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Cytuje z gazeta pl
    "Opowiadając o leczeniu córki Pauliny, jej matka powiedziała, że przeszła
    dotąd siedem operacji i szereg mniejszych zabiegów. Gdy relacjonowała stan
    córki po wypadku, jedna z ławniczek rozpłakała się."

    01,Pogrozki_dla_ofiary_wypadku__ktora_oskarza_sprawc
    e.html

    Bezstronna to ona raczej do końca procesu nie bedzie.,

    P.

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2010-01-08 14:19:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-08 15:10, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,74334
    01,Pogrozki_dla_ofiary_wypadku__ktora_oskarza_sprawc
    e.html

    > Bezstronna to ona raczej do końca procesu nie bedzie.,

    Bo?

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-01-08 15:15:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    01,Pogrozki_dla_ofiary_wypadku__ktora_oskarza_sprawc
    e.html

    > Bo?

    kieruje się emocjami a chyba nie powinna

  • 4. Data: 2010-01-08 15:20:08
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 08-01-2010 o 16:15:10 wspolna-flaszka.pl

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    01,Pogrozki_dla_ofiary_wypadku__ktora_oskarza_sprawc
    e.html

    > kieruje się emocjami a chyba nie powinna

    Bo nie jest robotem - lawnicy to tez ludzie i maja uczucia . NOtabene
    lawnik pelni tylko funkcje doradcza. O dopuszczeniu dowodu i wyroku
    decyduje sedzia

    leon

  • 5. Data: 2010-01-08 15:24:40
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 8 Sty, 16:20, leon <l...@g...pl> wrote:

    > Bo nie jest robotem - lawnicy to tez ludzie i maja uczucia . NOtabene
    > lawnik pelni tylko funkcje doradcza. O dopuszczeniu dowodu i wyroku
    > decyduje sedzia

    A mnie sie wydawalo, ze sklad orzekajacy.

  • 6. Data: 2010-01-08 15:34:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    01,Pogrozki_dla_ofiary_wypadku__ktora_oskarza_sprawc
    e.html
    > Bezstronna to ona raczej do końca procesu nie bedzie.,

    no ale wcale nie ma byc, ma sie poprostu dac przekonac ktorejs stronie za pomoca
    dowodow, zeznan i mow :P

  • 7. Data: 2010-01-08 15:49:01
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    "leon" <l...@g...pl> wrote in message

    > Bo nie jest robotem - lawnicy to tez ludzie i maja uczucia . NOtabene
    > lawnik pelni tylko funkcje doradcza. O dopuszczeniu dowodu i wyroku
    > decyduje sedzia

    Czyżby?

    http://prawo.vagla.pl/node/2486

    Konrad

  • 8. Data: 2010-01-09 15:33:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

> [...]

    01,Pogrozki_dla_ofiary_wypadku__ktora_oskarza_sprawc
    e.html

    > Bezstronna to ona raczej do końca procesu nie bedzie.,

    Ona nie jest stronnicza, tylko płaczliwa. Za dużo seriali oglądała.

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2010-01-09 16:12:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Ona nie jest stronnicza, tylko płaczliwa. Za dużo seriali oglądała.

    a sadzisz ze teraz cokoliwek powie oskarzony to ona zmieni swoje zdanie co
    do jego winy ?

  • 10. Data: 2010-01-09 17:26:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-09 17:12, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > a sadzisz ze teraz cokoliwek powie oskarzony to ona zmieni swoje zdanie
    > co do jego winy ?

    A musi zmienić?

    --
    spp