    From: "Artur" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy taki dlug ulega przedawnieniu?
    Date: Mon, 31 Jul 2006 22:21:48 +0200

    Witam,
    Kilka dni temu przyszlo mi pismo od firmy Intrum Justitia o nazwie wezwanie
    przedegzekucujne w sprawie niezaplaconej skladki OC. Data wystawienia
    polisy to 10.2001. nie przypominam sobie okolicznosci powstania dlugu ale
    nie wykluczam, ze nie zaplacilem jednej skladki bo przed sprzedaza auto
    stalo kilka miesiecy niesprawne. Od towarzystwa ubezpieczeniowego nie
    dostalem zadnej informacj o przekazaniu dlugu do firmy trzeciej. Sprawa jest
    o tyle skomplikowana, ze w obecnej sytuacji finansowej nawet gdybym chcial
    nie jestem w stanie uregulowac naleznosci. Dzis dowiedzialem sie, ze jest
    cos takiego jak przedawnienie. Czy moge liczyc na przedawnienie mojego dlugu
    czy nie mam zadnego wyjscia?

    --
    pozdrawiam