  • Data: 2007-09-30 20:40:38
    Temat: czy student ma jakieś prawa?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    1. Czy student ma możliwość zrezygnowania ze studiów(płatnych) jeśli
    zmienią się warunki studiowania(regulamin studiów) i zarządzać zwrotu
    poniesionych do tej pory opłat?
    2. Czy uczelnia ma jakieś terminy na rozpatrzenie składanych przez
    studenta wniosków? Złożyłem ponad dwa miesiące temu wniosek o
    warunkową rejestrację na kolejny rok studiów, rozpoczął się już
    kolejny rok studiów a odpowiedzi jeszcze nie mam. Szkoła nigdy nie
    wysyła pisemnej odp.(a powinni?) należy się dowiadywać w dziekanacie.
    Rozumiem, że robią mi łaskę zgadzając się na warunkowy wpis - ale
    takie olewanie jest nie do przyjęcia.
    3. W jakiej formie student powinien zostać powiadomiony o zmianie
    regulaminu? Czy w ogóle powinien?(bo może sam powinien sprawdzać czy
    nie było jakiś zmian)