  • Data: 2007-10-01 17:06:30
    Temat: Re: czy student ma jakieś prawa?
    Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości

    >to jest dobry pomysł, a mam szanse na odzyskanie kasy >utopionej w
    >dotychczasowej uczelni?

    A że tak powiem z jakiej racji? Zdaje się że uczyłeś się w tej szkole,
    marnowałeś czas profesorów, zużywałeś np. odczynniki w laboratorium,
    zaginałes rogi w ksiazkach z biblioteki, zajmowales na liście miejsca innym
    studentom... Powiedz no mi z jakiej paki wiedza którą do tej pory zdobyłeś
    ma być za darmo?

    Sorry, ale Twój przypadek mi śmierdzi strasznie... Czym? Ano lenistwem,
    nieuctwem, kombinactwem... Ehhh oby jak najmniej takich studentow: co
    studiują zaocznie bo na dziennych pewnie byłoby za ciężko, nawet na tych
    zaocznych nie wyrabiają się na tyle żeby otrzymać normalną rejestrację... I
    w końcu, jak już uczelnia doprowadzona tym do ostateczności, rozpatrzy
    przypadkiem sprawy nie po ich myśli to szukają na nią paragrafu...