  • 11. Data: 2005-10-02 19:05:35
    Temat: Re: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "milek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0dc1.000003d6.433fb99b@newsgate.onet.pl...

    > RACJA, OMYKLOWO POTRAKTOWALEM TO JAK ZBIEG REALNY.
    > DZIEKI

    Realny? Przestepstw czy przepisow? (zakladajac ze bylo to omylkowo).

  • 12. Data: 2005-10-02 19:46:12
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    milek:
    > czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty z art. 155 KK w zw. z art177 $2
    > KK?
    > czy moze znow sie okaze, ze panstwo prawa to fikcja, a w Polsce sa rowni i
    > rowniejsi, a prokuratura po raz wtory okaze swe dyspozycyjne oblicze?

    Osobiscie bym nie postawil zarzutow. Kara, jaka poniosla za swa
    lekkomyslnosc jest nieporownywalnie wieksza od tej, ktora ja moze czekac. I
    nie ma tu w sumie znaczenia to, ze jest osoba znana. Komu ta kara
    zadoscuczyni? Rodzicom?
    Pozdr. Dulek

  • 13. Data: 2005-10-02 21:09:12
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lekkomyslnosc jest nieporownywalnie wieksza od tej, ktora ja moze czekac.
    > nie ma tu w sumie znaczenia to, ze jest osoba znana. Komu ta kara

    Hmm... a gdyby to byl jakis inny zwykly obywatel? Brak szumu... prokurator
    na 100%... heh... sa rowni i rowniejsi?

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 14. Data: 2005-10-03 04:32:28
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Romeq:
    > Hmm... a gdyby to byl jakis inny zwykly obywatel? Brak szumu... prokurator
    > na 100%... heh... sa rowni i rowniejsi?

    Wlasnie pisalem o tym, ze zabicie brata jest tak tragicznym czynem, ze nic
    bardziej strasznego, zwiazanego z tym wydarzeniem, stac sie juz nie moze. I
    ze nie ma znaczenia, czy sprawca jest osoba publiczna czy nie. Mam nadzieje,
    ze prokurator pomysli podobnie. Czlowiekiem trzeba byc. Dziewczyna stracila
    brata, zarzeka sie, ze nie wsiadzie wiecej do auta, nie wiem, jak bedzie z
    powrotem do sportu. Malo dostala po dupie za chwile glupoty? Poza tym,
    zabijajac brata, ocalila zycie temu z przeciwka.
    Pozdr. Dulek

  • 15. Data: 2005-10-03 05:50:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Dulek napisał(a):
> [...]
    > ze nie ma znaczenia, czy sprawca jest osoba publiczna czy nie. Mam nadzieje,
    > ze prokurator pomysli podobnie. Czlowiekiem trzeba byc.

    będzie wniosek, nie będzie miał wyjścia

    KG

  • 16. Data: 2005-10-03 06:52:20
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > jeśli już, to tylko 177§2
    >
    > KG

    § 3. Jeżeli pokrzywdzonym jest wyłącznie osoba najbliższa, ściganie
    przestępstwa określonego w § 1 następuje na jej wniosek.

    --
    Paweł

  • 17. Data: 2005-10-03 06:53:22
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Jak napisałem w innym wątku:
    § 3. Jeżeli pokrzywdzonym jest wyłącznie osoba najbliższa, ściganie
    przestępstwa określonego w § 1 następuje na jej wniosek.

    Więc ma wyjście.

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2005-10-03 07:00:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł napisał(a):

    > § 3. Jeżeli pokrzywdzonym jest wyłącznie osoba najbliższa, ściganie
    > przestępstwa określonego w § 1 następuje na jej wniosek.

    I? Skoro umarł to art. 177 §3 kk nic do rzeczy nie ma.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 19. Data: 2005-10-03 07:01:11
    Od: "G. Kaluzny" <a...@g...pl>

    > Jak napisałem w innym wątku:
    > § 3. Jeżeli pokrzywdzonym jest wyłącznie osoba najbliższa, ściganie
    > przestępstwa określonego w § 1 następuje na jej wniosek.
    >
    > Więc ma wyjście.

    No tak, ale dotyczy to par.1- a nie par. 2
    a w dyskutowanym przypadku mamy do czynienia z art. 177 par.2

    Grzegorz Kałużny

  • 20. Data: 2005-10-03 07:01:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł napisał(a):

    > Jak napisałem w innym wątku:
    > § 3. Jeżeli pokrzywdzonym jest wyłącznie osoba najbliższa, ściganie
    > przestępstwa określonego w § 1 następuje na jej wniosek.
    >
    > Więc ma wyjście.

    Ja napisałem w innym wątku. Pomyśl. Nie ma wyjścia.