  • 1. Data: 2005-10-02 04:41:04
    Temat: Ile komornik zabierze pensji ?
    Od: "SJ" <s...@T...pl>

    Dziewczyna była żyrantem b.dużej sumy. Teraz przyszło jej spłacać. Zakład
    zabrał jej czterokrotnie całą pensję. Wydaje mi się to niemożliwe -gdyby
    miało być zgodne z prawem i logiką. Ile [%?] zakład ma prawo zabrać pensji
    w ramach nakazu egzekucji ?
    Robol

  • 2. Data: 2005-10-02 06:34:01
    Temat: Re: Ile komornik zabierze pensji ?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SJ napisał(a):
> [...]
    > miało być zgodne z prawem i logiką. Ile [%?] zakład ma prawo zabrać pensji

    a to na pewno pensja? pracuje na umowę o pracę?

    KG

  • 3. Data: 2005-10-02 07:08:44
    Od: "Ola" <j...@b...pl>

    Zakład pracy może potrącić do wysokości połowy wynagrodzenia, zawsze jednak
    (w takim akurat przypadku) wolna od zajęcia jest kwota minimalnego
    wynagrodzenia. Teraz jest to bodajże 849 zł brutto. Taką kwotę - bez względu
    na wysokość zarobków - pracownik musi zawsze otrzymać.

  • 4. Data: 2005-10-02 07:13:54
    Od: "Ola" <j...@b...pl>

    W uzupełnieniu poprzedniej mojej wypowiedzi: o ile oczywiście mówimy o
    wynagrodzeniu z umowy o pracę.

  • 5. Data: 2005-10-09 00:42:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > a to na pewno pensja? pracuje na umowę o pracę?

    A jeśli jest to umowa - zlecenie? To ile może wziąść, 100%?

  • 6. Data: 2005-10-09 07:17:26
    Od: "Artur" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:di9p27$g5v$1@news.onet.pl...

    > A jeśli jest to umowa - zlecenie? To ile może wziąść, 100%?

    Dokładnie tak - 100 %