  • 31. Data: 2005-10-03 15:07:00
    Temat: Re: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > znikoma szkodliwość i śmierć to trochę dziwne połączenie...
    > choć widziałem, ale w II instancji nie utrzymało się

    Swoją drogą, może to zrobić sam prokurator i wtedy nikt sie od tego nie
    odwoła. Ale jak pisałem marne szanse, by tak zrobił.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 32. Data: 2005-10-03 16:52:39
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Zawieszenie wydaje mi się pewne. Obstawiam 1,6 - 2 lata w zawieszaniu na
    > 3 plus grzywna.
    > Skrajnym rozwiązaniem może być umorzenie z powodu znikomej społecznej
    > szkodliwości, ale w wątpię w takie rozwiązanie.

    Jeżeli potwierdzą się pogłoski o wyprzedzaniu z dużą prędkością na wzniesieniu to
    dorzuciłbym kilka lat zakazu prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych.

    W umorzenie też na razie wątpie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 33. Data: 2005-10-03 17:15:21
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Zawieszenie wydaje mi się pewne. Obstawiam 1,6 - 2 lata w zawieszaniu na 3
    > plus grzywna.

    Plus prawko do lamusa na 3 lata.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2005-10-03 17:39:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > to akurat nie jest aż takim problemem

    Seans spirytystyczny?
    :)

  • 35. Data: 2005-10-04 05:43:01
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Romeq:
    prokurator

    > Dziewczyna stracila
    > brata, zarzeka sie, ze nie wsiadzie wiecej do auta, nie wiem, jak bedzie z
    > powrotem do sportu. Malo dostala po dupie za chwile glupoty? Poza tym,
    > zabijajac brata, ocalila zycie temu z przeciwka.

    Słyszałem wypowiedź kogoś, że Otylia zwykle prowadziła samochód bardzo
    rozsądnie i ostrożnie i nie mogę uwierzyć, że sama dopuściła się tego
    wyprzedzania i to przed wzniesieniem drogi!. Tak sobie myślę, że być może
    (czego się zapewne nie dowiemy) młodszy brat ją "podpuścił" do tego
    powiedzeniem typu: po co się wleczesz za nimi, daj gaz i wyprzedzaj - jest
    to zachowanie bardzo prawdopodobne u tak młodego, "dzisiejszego" chłopaka -
    mój syn, jako mój pasażer ma podobne odzywki; a Otylia, będąc w końcu
    niedoświadczonym kierowcą (co to jest rok sporadycznego prowadzenia
    samochodu) przystała na to i stało się nieszczęście.
    Niebezpieczne manewry w ruchu drogowym zwykle wynikają z potrzeby popisania
    sie przed innymi uczestnikami ruchu swoją "wyższoscią", aby odreagować
    frustrację bycia nikim - ona bynajmniej tego nie musiała robić. Niestety,
    zaowocowało niedoświadczenie młodości. Pamiętam, też kiedyś (9 samochodów
    temu) młody byłem.
    WSm