    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Date: Mon, 3 Oct 2005 06:32:28 +0200

    Romeq:
    > Hmm... a gdyby to byl jakis inny zwykly obywatel? Brak szumu... prokurator
    > na 100%... heh... sa rowni i rowniejsi?

    Wlasnie pisalem o tym, ze zabicie brata jest tak tragicznym czynem, ze nic
    bardziej strasznego, zwiazanego z tym wydarzeniem, stac sie juz nie moze. I
    ze nie ma znaczenia, czy sprawca jest osoba publiczna czy nie. Mam nadzieje,
    ze prokurator pomysli podobnie. Czlowiekiem trzeba byc. Dziewczyna stracila
    brata, zarzeka sie, ze nie wsiadzie wiecej do auta, nie wiem, jak bedzie z
    powrotem do sportu. Malo dostala po dupie za chwile glupoty? Poza tym,
    zabijajac brata, ocalila zycie temu z przeciwka.
    Pozdr. Dulek