  • 21. Data: 2005-10-03 07:11:42
    Temat: Re: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    kam:
    > będzie wniosek, nie będzie miał wyjścia

    Tak myslalem, nie znam sie na prawie. Znaczy, bedzie musial dac do sadu. A
    czy w sadzie nie moze zadac uniewinnienia jako prokurator?
    Pozdr. Dulek

  • 22. Data: 2005-10-03 08:49:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dulek napisał(a):

    > Tak myslalem, nie znam sie na prawie. Znaczy, bedzie musial dac do sadu. A
    > czy w sadzie nie moze zadac uniewinnienia jako prokurator?

    Jakiego uniewinnienia, skoro ona najprawdodobniej jest winna?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 23. Data: 2005-10-03 08:50:05
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Johnson:
    > Jakiego uniewinnienia, skoro ona najprawdodobniej jest winna?

    No odstąpienia od kary, czy jak tam sie to nazywa. Mniejsza o slowka, chodzi
    mi o to, czy ma szanse zostac bez wyroku.
    Pozdr. Dulek

  • 24. Data: 2005-10-03 09:38:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Jak napisałem w innym wątku:
    > § 3. Jeżeli pokrzywdzonym jest wyłącznie osoba najbliższa, ściganie
    > przestępstwa określonego w § 1 następuje na jej wniosek.
    >
    > Więc ma wyjście.

    Jak sobie wyobrażasz geniuszu złożenie wniosku przez osobe, która nie
    żyje? Najpierw przeczytaj, potem zrozum co czytałeś a dopiero potem pisz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 25. Data: 2005-10-03 09:42:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dulek napisał(a):

    > No odstąpienia od kary, czy jak tam sie to nazywa. Mniejsza o slowka, chodzi
    > mi o to, czy ma szanse zostac bez wyroku.
    > Pozdr. Dulek

    Szanse ma nikłe, żeby nie powiedzieć zerowe.

  • 26. Data: 2005-10-03 14:15:21
    Od: "Anka K." <s...@w...wp(dot)pl>

    > Szanse ma nikłe, żeby nie powiedzieć zerowe.

    Witaj.
    Piszesz, ze ma nikle szanse na unikniecie wyroku. Wiem, ze nie jestsmy
    wrozkami, ale jak sadzisz, jaki to bedzie wyrok? Szanse na jakas grzywne,
    wyrok w zawieszeniu sa?
    Bo jesli jeszcze dziewczyna bedzie musiala odsiedziec to sie chyba calkiem
    zalamie :-/
    Pozdrawiam
    Anka

  • 27. Data: 2005-10-03 14:50:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anka K. napisał(a):

    > Piszesz, ze ma nikle szanse na unikniecie wyroku. Wiem, ze nie jestsmy
    > wrozkami, ale jak sadzisz, jaki to bedzie wyrok? Szanse na jakas grzywne,
    > wyrok w zawieszeniu sa?

    Zawieszenie wydaje mi się pewne. Obstawiam 1,6 - 2 lata w zawieszaniu na
    3 plus grzywna.
    Skrajnym rozwiązaniem może być umorzenie z powodu znikomej społecznej
    szkodliwości, ale w wątpię w takie rozwiązanie.

  • 28. Data: 2005-10-03 15:03:15
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Jak sobie wyobrażasz geniuszu złożenie wniosku przez osobe, która nie
    > żyje?

    to akurat nie jest aż takim problemem
    ale rzeczywiście wniosek nie jest potrzebny

    KG

  • 29. Data: 2005-10-03 15:04:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > znikoma szkodliwość i śmierć to trochę dziwne połączenie...
    > choć widziałem, ale w II instancji nie utrzymało się

    Ja widziałem raz i przeszło przez II instancję. Ale było to z 7 lat
    temu, pod starym kodeksem karnym.

  • 30. Data: 2005-10-03 15:04:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>