  • 31. Data: 2005-08-06 19:23:02
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: gogo <g...@i...pl>

    > Posesji nie będącej sklepem - owszem. Właścicielowi sklepu - nie. Może
    > najwyżej nie otwierać sklepu w ogóle.

    ograniczone prawo własności ?

  • 32. Data: 2005-08-06 19:30:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gogo wrote:

    > ograniczone prawo własności ?

    Nie. Nikt mu nie kazał otwierać sklepu.

    Skoro otworzył - dobrowolnie poddał się pewnym regułom. M.in.
    obowiazkowi umożliwienia zapoznania się i ewentualnie skorzystania z
    danej oferty publicznej każdemu klietowi (a nie tylko klientom, których
    lubi cieć).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 33. Data: 2005-08-06 19:46:44
    Od: gogo <g...@i...pl>

> [...]
    > obowiazkowi umożliwienia zapoznania się i ewentualnie skorzystania z
    > danej oferty publicznej każdemu klietowi (a nie tylko klientom, których

    no to może wogóle zrezygnować z ochrony i otworzyć sklepy na ościerz,
    aby więcej ludzi miało możliwość :"zapoznania się i ewentualnie
    skorzystania z
    > danej oferty publicznej"

    Ochroniarz to nie cieć. Może Ty coś masz do ochroniarzy? Skąd ta fobia?
    Ja w każdym razie cieszę się jak ochroniarz nie wpuści kogoś z np.
    dużym plecakiem do marketu. Przecież to chodzi także o bezpieczeństwo.
    Cieszyłbym się tez jakby nie wpuszczali roboli z pobliskiej budowy w
    zabloconych gumiakach tam gdzie chleb leży na półce itd. A także np.
    podpitych meneli.
    Lubię też jak jest ochrona w knajpie kiedy pójdę się napić. Czy
    właściciele knajpy także łamią prawo ustwiając na bramce ochronę ?

  • 34. Data: 2005-08-06 20:57:17
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    RadXcell answers to gogo, who wrote in
    > Lubię też jak jest ochrona w knajpie kiedy pójdę się
    > napić. Czy właściciele knajpy także łamią prawo ustwiając na
    > bramce ochronę ?

    otworz oczy

    ponad 90% napadow na banki dokonywanych
    jest przez pracownikow ochrony

    ciekawe czy ktos zrobil taka statystyke dla
    pobic w klubach, dyskotekach itp...

    pozdr,
    rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/qghg

  • 35. Data: 2005-08-06 21:10:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gogo wrote:

    > Ochroniarz to nie cieć. Może Ty coś masz do ochroniarzy? Skąd ta fobia?

    Poszukaj sobie, lamerze, znaczenia słowa "fobia".

    A do 'ochroniarzy' mam to, że prezentują typową mentalność
    stereotypowego ciecia, który dorwał się do symbolicznego skrawka władzy
    i mu odbiło.

    > Ja w każdym razie cieszę się jak ochroniarz nie wpuści kogoś z np. dużym
    > plecakiem do marketu. Przecież to chodzi także o bezpieczeństwo.

    Bezpieczeństwo?!?!? Boisz się, że ktoś cię porwie i schowa w plecaku? ;->

    > Cieszyłbym się tez jakby nie wpuszczali roboli z pobliskiej budowy w
    > zabloconych gumiakach tam gdzie chleb leży na półce itd. A także np.

    Hmmm... Chodzą tymi gumiakami po półkach?

    ATSD to co robisz ty, jak wchodzisz do sklepu np. zimą albo jakąs inną
    błotną porą? Zakładasz kapciuszki?

    > podpitych meneli.

    Na to jest paragraf.

    > Lubię też jak jest ochrona w knajpie kiedy pójdę się napić. Czy
    > właściciele knajpy także łamią prawo ustwiając na bramce ochronę ?

    Zależy, to ta ochrona robi. Jeśli nie wpuszcza kogos, kto nie ma przy
    sobie dokumentu rożsamości - owszem, łamią prawo. I wystarczy wezwać
    wtedy policję, żeby cieć w bramie był zagrożony grzywną.

  • 36. Data: 2005-08-06 21:11:48
    Od: gogo <g...@i...pl>

> [...]
    >
    > ponad 90% napadow na banki dokonywanych
    > jest przez pracownikow ochrony
    >
    > ciekawe czy ktos zrobil taka statystyke dla

    a o bankach jest statystyka, czy wymysliłeś sobie na prędce ?

  • 37. Data: 2005-08-06 21:14:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gogo wrote:

    > a o bankach jest statystyka, czy wymysliłeś sobie na prędce ?

    Co to jest 'prędka'? ;->

  • 38. Data: 2005-08-06 21:21:14
    Od: gogo <g...@i...pl>

    ktoś kto bez powodu obraża innych ludzi jest zwykłym ludzkim smieciem -
    będę to ci przypominał

  • 39. Data: 2005-08-06 21:22:56
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co to jest 'prędka'? ;->

    "na prędce" - sprawdz sobie dzieciaku w każdym słowniku polszczyzny

  • 40. Data: 2005-08-06 21:24:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gogo wrote:
    > ktoś kto bez powodu obraża innych ludzi jest zwykłym ludzkim smieciem -
    > będę to ci przypominał

    Ja nie obrażam bez powodu, więc z czym do wodza.