  • Data: 2007-01-25 11:07:10
    Temat: czy można złożyć zeznania zdalnie?
    Od: noname <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chcę wytoczyć pozew cywilny firmie, która znajduje się na drugim końcu
    kraju. czy mogę w jakiś sposób złożyć dowody i zeznania w sprawie na
    odległość, w mojej miejscowości?

    i drugie pytanie - jakie są koszty wniesienia sprawy/postepowania
    sądowego? gdzieś czytałem że 5% kwoty jaką chcę odzyskać - czy to jedyny
    koszt? jak wygląda sprawa z pokrywaniem kosztów przez oskarżonego i
    winnego? czy mogę doliczyć wpłatę jakichś pieniędzy na "cel
    charytatywny" jako zaduśczuczynienie i karę za próbę oszustwa?