  • Data: 2005-03-31 07:44:01
    Temat: czy moge domagać sie nowego auta??
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    auto kupowane w salonie-na gwarancji
    od samego początku problem ze wskazaniem poziomu paliwa-duze przekłamania(po
    zatankowaniu wskaznik pokazuje ok 20 -25 procent mniej) lub wskazuje brak
    paliwa a podczas tankowania okazuje sie że jest ok 15 litrów.
    w serwisie nie wiedza co jest :wymieniali czujnik w baku.wgrywali z 10 razy
    nowy soft do komputera i dalej nie wiedzą co jest.jak mogę postapić?czy moge
    sie domagać nowego auta?kilka razy w serwisie wspominałem że wreszcie pójde
    do prawnika.
    jesli ktos moze mi cos podpowiedziec jak postepować do kogo sie zgłosić z
    góry dziekuje
    pozdrawiam