  • 1. Data: 2006-04-10 20:00:20
    Temat: czy moge?
    Od: "rg" <r...@a...pl>

    czy moge dac publiczne ogloszenie o tresci:
    "szukam firm, ktorym firma X nie zaplacila naleznosci ..."

    rg

  • 2. Data: 2006-04-10 21:31:20
    Temat: Re: czy moge?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    rg [###r...@a...pl.###] napisał:
    > czy mogę dąć publiczne ogloszenie o tresci:
    > "szukam firm, ktorym firma X nie zaplacila naleznosci ..."

    Moim zdaniem tak. Przecież to wcale nie znaczy, ze firma X nie spłaca
    swoich długów. Równie dobrze możesz chcieć zrobić kompensatę. Ja bym
    jednak po prostu napisał, że szukasz wierzycieli firmy X. Na to samo
    wychodzi, a bardziej politycznie.

  • 3. Data: 2006-04-11 09:56:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > swoich długów. Równie dobrze możesz chcieć zrobić kompensatę. Ja bym
    > jednak po prostu napisał, że szukasz wierzycieli firmy X. Na to samo

    ale przedstawia w zlym swietle ta firme bo jest wraznie zasugerowane ze
    cos jest nie tak z nia. Ja gdybym zobaczyl takie ogloszeniepowaznie bym
    sie zastanowil na transkacja .

    P.

  • 4. Data: 2006-04-11 15:11:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###Przemysła...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

> [...]
    ze
    > cos jest nie tak z nia. Ja gdybym zobaczyl takie ogloszeniepowaznie

    Bo ja wiem? Ale nie sądzę, by ktoś poszukiwał wierzycieli, gdyby z tą
    firmą było wszystko w porządku. Równie dobrze na wsi w złym guście
    jest, jak do kogoś przyjeżdża policja, a trudno tylko z tego powodu
    nie jeździć.