  • 1. Data: 2006-04-10 19:37:00
    Temat: prosze o info
    Od: "ja" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Przy zgłoszeniu niezgodnosci z umowa,osoba prywatna,
    1.sprzedawca poinformowal mnie dopiero 15 dnia (14 dniem byla niedziela) czy
    jest to jeszcze zmieszczenie sie w terminie czy nie?
    2.jest to telefon juz po gwarancji ale skorzystalem z reklamacji z tytulu
    niezgodnosci towaru z umowa.telefon kosztowal w promocji 130 pln.czy jesli
    sprzedawca w ciagu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji nie naprawi lub nie
    wymieni na nowy mam dostac od niego 130 zl celem zwrotu kasy za towar czy ma mi
    tez zwrocic koszty ew.zerwania umowy z jego winy czy juz go to nie interesuje?
    wiem ze tel jest telem ale czy umowa tez w pewien sposob go obejmowala? - sa
    zapisane w umowie jego numery
    pzdr
    Skalski

  • 2. Data: 2006-04-11 20:51:30
    Temat: Re: prosze o info
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "ja" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy
    > jest to jeszcze zmieszczenie sie w terminie czy nie?
    Wyglada, ze tak , czego zadales ?

> [...]
    > ma mi
    > tez zwrocic koszty ew.zerwania umowy z jego winy czy juz go to nie

    Nie, w ciagu 14 dni ma tylko sie ustosunkowac w jaki sposob bedzie
    zalatwiona reklamacja - nic ponadto.

  • 3. Data: 2006-04-11 23:55:56
    Od: "ja" <s...@p...onet.pl>

    1.naprawy
    nie zalezy mi na zwrocie kasy tylko to zeby dzialal
    pozdrawiam
    Skalski