  • Data: 2006-03-16 12:54:24
    Temat: czy isc z tym do GIODO?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja jest nastepujaca: Firma X ma dwoch klientow. Jednym jestem ja,
    drugim moja mama. W zwiazku z niezaplacona przeze mnie - moim zdaniem
    bezpodstawnie naliczona (netykieta...) - "kara umowna" w wysokosci 72,30,
    firma X sprzedala moj dlug firmie windykacyjnej. Ta firma windykacyjna
    zadzwonila na telefon domowy mojej mamy, ktorego nigdy firmie X nie
    podawalem jako numeru kontaktowego do mnie - i zaczela nekac ja w sprawie
    mojego dlugu. Dodam, ze jestem zameldowany w tym samym mieszkaniu, co moja
    mama, stad pewnie wzieli z jej danych osobowych telefon domowy (instalacja
    mojego przylacza abonenckiego byla w innym lokalu, uzytkowym, gdzie
    funkcjonowal takze telefon stacjonarny z tej firmy - moimi telefonami
    kontaktowymi byly: telefon stacjonarny firmy X + moj telefon komorkowy).

    Czy firma X naruszyla ustawe o ochronie danych osobowych, poslugujac sie
    przy sprzedazy dlugu telefonem mojej mamy?

    Pozdrawiam,

    Tiger