  • Data: 2006-03-16 15:26:44
    Temat: Re: czy isc z tym do GIODO?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dwa proste pytania:
    >
    > 1. czy nosicie to samo nazwisko?
    > 2. czy numer jest umieszczony w książce telefonicznej (nie jest
    > zastrzeżony)

    1. Nie, nazwisko mamy jest inne niz moje.
    2. Numer telefonu nalezal do mojego s.p. taty, zmarlego w 2002 roku, ktorego
    pierwsze imie i nazwisko brzmia tak samo jak moje. Niestety, dowiedzialem
    sie wlasnie, ze telefon nie jest zastrzezony i ze nadal nie jest
    przerejestrowany na moja mame (czyt: w TPSA nadal figuruje pod imieniem i
    nazwiskiem ojca).

    Wiem skadinad, ze pobrali te informacje z konta abonenckiego mojej mamy -
    patrzac na adres. Moga jednak powolywac sie na niezastrzezony numer... Czyli
    nic z tego, oui?

    Pozdrawiam,

    Tiger